کد خبر: ۵۰۷۱۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
حجت الاسلام والمسلمین دکتر نبویان در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نبویان با توجه به این که اصالت انتخاباتی اش جبهه پایداری انقلاب اسلامی می باشد افزود: بنده از ابتدا در جبهه پایداری قرار داشتم و اکنون هم باور همین است که کار صحیحی را انجام داده ام و علت اصلی آن هم حضور جضرت آیت الله مصباح یزدی در رأس این جریان می باشد و ایشان هدایت معنوی جبهه را بر عهده دارند و همچنین دوستان بسیار خوبی هم در بدنه جبهه پایداری وجود دارند، و اصالت من جبهه پایداری انقلاب اسلامی است و به آن پایبندم.
سرویس خانه ملت پایگاه 598 - دور دوم انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در تهران با 50 کاندیدا پیگیری می شود که آرایش نامزدهای جریانات و گروه های مختلف سیاسی در این دوره به تغییراتی نیز به همراه بوده است.

در این بین جبهه متحد اصولگرایان با قرار دادن دو کاندیدای جبهه پایداری در لیست خود بیشترین تغییر را در بر داشت که به همین منظور آقایان حجت اسلام نبویان و بیژن نوباوه در لیست جبهه متحد اصولگرایان نیز قرار گرفتند. حضور دو کاندیدای جبهه پایداری در لیت جبهه متحد با شائبه های فراوانی در رسانه های کشور همراه بوده است که به همین منظور پایگاه 598 در گفتگویی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمود نبویان عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) و کاندیدای جبهه پایداری انقلاب اسلامی در این خصوص و همچنین برخی دیگر از مسائل گفتگویی را صورت داده است.



وی با توجه به این که اصالت انتخاباتی اش جبهه پایداری انقلاب اسلامی می باشد افزود: بنده از ابتدا در جبهه پایداری قرار داشتم و اکنون هم باور همین است که کار صحیحی را انجام داده ام و علت اصلی آن هم حضور جضرت آیت الله مصباح یزدی در رأس این جریان می باشد و ایشان هدایت معنوی جبهه را بر عهده دارند و همچنین دوستان بسیار خوبی هم در بدنه جبهه پایداری وجود دارند، و اصالت من جبهه پایداری انقلاب اسلامی است و به آن پایبندم.

حجت الاسلام نبویان در خصوص نحوه قرار گرفتن نام ایشان در لیست جبهه متحد اصولگرایان اظهار داشتند: از ابتدای دوره اول و در دوره دوم بنده از هیچ گروهی تقاضا نکردم که اسم من را در لیستشان قرار دهند در دوره اول که اسم من در جبهه پایداری قرار داشت، پنج لیست دیگر هم نام من را درج نموده بودند و فقط جبهه پایداری انقلاب اسلامی بود که به بنده خبر داده بود و از لیستهای دیگر بنده اطلاعی نداشتم.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: موضع بنده این است که لیست هایی که از اصحاب فتنه، جریان انحرافی نباشند اگرنام بنده را در لیستشان قرار دادند مانعی نیست. از طرف جبهه متحد هم با بنده تماس گرفتند و گفتند که ما می خواهیم اسم شما را در لیست قرار دهیم و درخواستی از طرف بنده برای قرار گرفتن در لیست جبهه متحد نبوده است.

وی افزود: در زمانی که با بنده از سوی جبهه متحد تماس گرفتند در همان جا تاکید کردم که من تعهدی به هیچ لیستی ندارم و به دوستان جبهه متحد هم گفتم که هیچ تعهدی به جبهه متحد اصولگرایان ندارم و تعهد من فقط به جبهه پایداری است و دلیل آن مشی علامه مصباح یزدی  در خصوص جریانات سیاسی و انقلاب اسلامی است.

نبویان درباره کشمکش های اخیر دولت و مجلس بیان داشت: به نظر بنده هم مجلس و هم دولت در نزاع های اخیر مقصر هستند ما الان مشکلاتی چون گرانی را در کشور داریم و دولت و مجلس باید پاسخگوی مردم باشند و مجلس اگر می خواهد بر روی دولت نظارت داشته باشد بیاید در مباحث گرانی بحث کند.

کاندید جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت: ما باید در مسائل کشور اولویت بندی انجام دهیم، اولویت اول ما مشکلات مردم و گرانی ها است و گرنه بنده نیز به برخی از عزل و نصب های دولت انتقاد داریم لذا بنده هم از مجلس گله مندم و هم دولت، دلت رفتار خوبی ندارد و مجلس هم بر روی مسائلی حساسیت به خرج می دهد که آن اولویت کشور نیست.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۳ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۱
۰
۰
من اا خودم با جبهه پایداری موافقم اما ایشان وقتی جبهه متحد در حال تصمیم گیری بود در یک سخنرانی رسما اعلام کرد که با قرار گرفتن نامشان در لیست جبهه متحد مشکلی ندارم این کمی ....نیست؟
از جبهه های دیگر هیچ نگویید که لیست ساندویچی راه اناخته اند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها