أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۲۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۵ خرداد ۱۴۰۱
دولت اسپانیا به پرونده فساد مالی میزبانی مسابقات سوپر کاپ در عربستان سعودی ورود کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، عربستان سعودی 3 سال پیش با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اسپانیا قراردادی 10 ساله امضا کرد تا میزبان مسابقات سوپر کاپ این کشور شود.

سعودی ها طبق گزارش های رسیده برای کسب میزبانی 10 ساله این مسابقات مبلغ هنگفتی را به فدراسیون اسپانیا پرداخت کردند. همچنین سعودی ها برای برنده شدن در میزبانی سوپر کاپ اسپانیا رشوه سنگینی را به شرکت جرارد پیکه و مورایس رئیس فدراسیون اسپانیا پرداخت کرده اند.

به همین خاطر نشریه «El Confidencial» اسپانیا خبر داد دولت این کشور به این پرونده رشوه وارد شده و می خواهد میزبانی مسابقات سوپر کاپ اسپانیا در عربستان را لغو کند.

دولت اسپانیا می خواهد این پرونده فساد مالی که یک طرف آن عربستان سعودی است را به پایان برسد و میزبانی مسابقات سوپر کاپ را از ریاض بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها