يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۳۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
دروازه‌بان تیم ملی درباره بازگشت به پرسپولیس گفت: خودم با باشگاه بلژیکی فسخ کردم و با بخشیدن حق و حقوقم رضایتشان را گرفتم. پرسپولیس مبلغی برای این موضوع پرداخت نکرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، علیرضا بیرانوند درمورد فسخ قرارداد با آنتورپ و پیوستن به پرسپولیس اظهار داشت: من باید بازی کنم و در شرایط بازی باشم، به همین دلیل خانه خودم و تیم بزرگ پرسپولیس را انتخاب کردم تا به همدیگر و در نهایت به تیم ملی کمک کنیم.

وی ادامه داد: خودم با باشگاه بلژیکی فسخ کردم و با بخشیدن حق و حقوقم رضایتشان را گرفتم. پرسپولیس مبلغی برای این موضوع پرداخت نکرد و من یک قرارداد هم با پرسپولیس نوشتم که اگر به تیم دیگری جذب بشوم، درصدی از قرارداد به این تیم می‌رسد.

دروازه‌بان پرسپولیس با تبریک قهرمانی به استقلال و هوادارانش بیان کرد: در این فصل زحمات بسیاری کشیدند و رکورد خوبی بدست آوردند. دوست دارم رکورد شکست‌ناپذیری استقلال را در پرسپولیس تکرار کنیم.

وی درخصوص ادامه روند خود با گل‌محمدی گفت: با یحیی صحبت کردم؛ درحال حاضر تیم خوبی دارد و با جذب ۲ یا سه بازیکن دیگر می‌توانیم نتیجه‌های مناسبی بگیریم. هدف اصلی قهرمانی آسیا است و با بازیکنان قرارداد ۲ ساله بسته شد اما قرارداد من ۳ ساله است.

بیرانوند با اشاره به استوری‌هایش در شبکه‌های اجتماعی خاطرنشان کرد: شاید امید نورافکن دوست داشته باشد به پرسپولیس بیاید ولی چون قراداد دارد، کار سختی است و فکر نمی‌کنم شدنی باشد.

دروازه‌بان تیم ملی درمورد هم‌گروهی‌های مرحله اول جام‌جهانی گفت: هرکسی در مورد گروه جام‌جهانی صحبت می‌کند از مقاومت برابر ولز و آمریکا می‌گوید اما هدف اول ما برد انگلیس است و به هیچ وجه نباید مقابل این تیم تسلیم شویم.

وی از مشکلات تیم ملی و نگرانی‌ها اینطور یاد کرد: همه اعضای تیم نگران و ناراضی هستند. پشتیبانی‌ها به شدت ضعیف است و حتی پاداش و حقوق بازیکنان و کادر تیم را پرداخت نمی‌کنند و این مسئله حتی در حین کار هم فکرشان را مشغول کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها