يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۳۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۴۴     ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
مذاکرات باشگاه استقلال با گزینه جدید سرمربیگری آبی‌پوشان به روزهای پایانی خود نزدیک می شود. گزینه‌هایی که نامی از آنان رسانه‌ای نشده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، باشگاه استقلال روزهای پر سر و صدا و در عین حال عجیبی را سپری می‌کند. آبی‌های پایتخت پس از جدایی فرهاد مجیدی، به دنبال انتخاب یک جانشین مناسب برای او بوده‌اند و در این میان نام‌های متعددی برای نشستن روی نیمکت این تیم به میان آمده است.

از آندره‌آ استراماچونی، لوچسکیو و ژوزه مورایس گرفته تا گزینه‌های ایرانی مانند نکونام، عنایتی و دیگران که همگی از طرق مختلفی به نیمکت استقلال لینک شدند. با وجود گذشت 14 روز از استعفا و جدایی فرهاد مجیدی اما تاکنون مدیران استقلال موفق به جذب سرمربی مناسبی نشده‌اند.

الکس نوری را می‌توان نزدیکترین فرد به نیمکت استقلال نامید. سرمربی دورگه ایرانی و آلمانی که توافق لازم با وی صورت گرفت اما در نهایت به دلیل درخواست‌های سنگین مالی این مربی، حضور او در ایران و نشستن روی نیمکت آبی‌ها منتفی شد.

طولانی شدن روند مذاکرات منجر به اعتراض شدید هواداران در فضای مجازی شد به نحوی که تعدادی از علاقه‌مندان به باشگاه استقلال که نگران وضعیت تیمشان بودند، با حضور مقابل ساختمان باشگاه دست به تجمع اعتراضی زدند.

با این حال، آبی‌ها امروز به‌صورت رسمی وارد بازار نقل و انتقالاتی شدند و سجاد شهباززاده را به خدمت گرفتند اما قطعا مهمترین دغدغه این روزهای هواداران انتخاب جانشین مناسب برای فرهاد مجیدی روی نیمکت آبی‌هاست.

شب گذشته نام ولادیمیر پتکوویچ به‌عنوان گزینه هدایت آبی‌ها در فضای مجازی منتشر شد که این خبر صحت ندارد چرا که دستمزد سرمربی سابق تیم ملی سوئیس چندین برابر مبلغ مورد نظر الکس نوری است و اگر مدیران استقلال قادر به پرداخت این مبلغ به پتکوویچ بودند، آن را به مربی دورگه ایرانی – آلمانی پرداخت می‌ کردند.

با این حال، مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال که در خارج از کشور به سر می‌برد، مذاکرات خود را با سایر گزینه‌ها پیش می‌برد. گفته می‌شود که 3 سرمربی خارجی مدنظر مدیران باشگاه هستند و مذاکرات با آنها در جریان است که از میان این افراد، یک سرمربی شانس بیشتری نسبت به بقیه دارد.

به دلیل رسانه‌ای شدن نام سایر گزینه‌های استقلال، مدیران باشگاه و افراد واسطه که در حال مذاکره هستند، نهایت سعی و تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا از انتشار اسامی این سرمربیان جلوگیری به‌عمل بیاید و تنها نکته‌ای که درباره گزینه تاپ فهرست آبی‌ها در اختیار خبرنگاران قرار داده شده این است که شخص مذکور دارای رزومه قوی‌تری نسبت به الکس نوری است.

روز گذشته بود که مصطفی آجورلو در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه از اعلام نام سرمربی جدید در هفته آینده خبر داد. نام جانشین فرهاد مجیدی تاکنون به دست رسانه‌ها نرسیده و باید دید در نهایت چه زمانی آبی‌ها سرمربی جدید خود را معارفه خواهند کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها