يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۵۳۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
مسئولان فوتبال مصر برای بازگرداندن سرمربی سابق ایران دچار اختلاف شدند.
ایجاد نزاع و درگیری به خاطر کارلوس کی‌روش

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، نشریه «المصری الیوم» مصر در گزارشی با عنوان «مربی خارجی فدراسیون فوتبال را دچار نزاع کرد» به جنجال آفرینی احتمال بازگشت کارلوس کی روش سرمربی سابق ایران روی نیمکت فراعنه شد.

این رسانه نوشت: فضای فدراسیون فوتبال مصر این روزها به دلیل انتخاب سرمربی جدید تیم ملی ملتهب است. کارلوس کی روش و هکتور کوپر دو گزینه اصلی مربیگری در تیم ملی هستند ولی برای برگرداندن یکی از این مربی سرشناس مسئولان دچار اختلاف شدند.

جمال علام رئیس فدراسیون فوتبال حامی بازگشت کارلوس کی روش است اما مسئولین دیگر مخالف بازگشت کی روش هستند و می خواهند هکتور کوپر دوباره مربی تیم ملی مصر شود.

اختلافات برای بازگرداندن کارلوس کی روش این روزها فوتبال مصر را دچار نزاع و درگیری کرده و باید دید فدراسیون فوتبال مصر در نهایت می تواند رضایت مربی پرتغالی را برای بازگرداندن جلب کند و شروط کی روش را قبول می کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها