يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۷۵۷۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
پای گواردیولا و مطهری در میان است؛
«په‌په لوسادا» به عنوان مربی بدنساز جدید پرسپولیس معرفی شد؛ او سابقه همکاری با مربی بدنسازی کنونی منچسترسیتی را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، په‌په لوسادا به عنوان مربی بدنساز جدید پرسپولیس انتخاب شد. او قرار است به جای مظاهر رحیم‌پور در این سمت کار کند. لوسادا از سال ۲۰۰۰ کارش را به عنوان مربی بدنساز و بازپرور آغاز کرد و در این مدت توانسته در تیم‌های مختلف اسپانیایی و غیر اسپانیایی کار کند.

لوسادا فارغ‌التحصیل دانشگاه مادرید است و تخصص او نیز در زمینه بدنسازی و بازپروری بدنی است. او بخش قابل توجهی از دوران مربیگری‌اش را در تیم زادگاهش کادیز گذراند و با آنها به قهرمانی در سطوح پایین‌تر هم دست یافت. په‌په سپس در کشورهای مجارستان و فیلیپین هم کار کرد و در این میان به تیم‌های ناشناخته اسپانیایی رفت و به عناوینی نیز دست یافت.

لوسادا در ابتدای لیگ هجدهم با جواد نکونام همکاری‌اش را استارت زد. او پس از جدایی نکونام هم از جمع نساج‌ها خارج نشد و با تیم مجید جلالی و حمید مطهری کار کرد. رابطه لوسادا و آقا معلم نزدیک بود و آنها در گل‌گهر سیرجان نیز باهم در یک تیم قرار گرفتند، ولی شیوع ویروس کرونا و مشکلات مالی باعث شد تا این همکاری به جدایی و شکایت منتج شود. این مربی اسپانیایی عامل اصلی عدم صدور مجوز حرفه‌ای آسیا برای نماینده سیرجان بود.

لوسادا دوباره به کار در اسپانیا و تدریس در دانشگاه و همچنین کار با مجموعه‌های آماری ورزشی ادامه داد تا اینکه پیشنهاد پرسپولیس از راه رسید. او می‌توانست یک بار دیگر با حمید مطهری همکار شود اما جدایی حمید باعث شد تا این همکاری مجددا شکل نگیرد. با این وجود او همچنان با بازیکنانی چون علی شجاعی، فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی، گئورگی گولسیانی، حامد لک و ... همکاری داشته است.

پپه لوسادا در این سال‌ها با مربیان قابلی هم کار کرده است. او مدتی با لورنزو بوئناونتورا کار کرد. مربی بدنساز محبوب پپ گواردیولا که بعد از بارسلونا در منچسترسیتی هم در کنارش کار کرد. خاوی گراسیا سرمربی سابق السد هم که توانست این تیم را بدون باخت قهرمان لالیگا کند با لوسادا در کادیز همکاری داشته است.

باید دید این مربی باتجربه و در عین حال متخصص می‌تواند مشکلات گذشته پرسپولیس در کارهای بدنسازی را برطرف کند و مانع از بلندبالا شدن لیست مصدومان سرخپوشان شود یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها