أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۵۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
سردار رحیمی خبر داد؛
رئیس پلیس پایتخت از مسدود شدن ۱۱ کانال تلگرامی تعیین نرخ ارز خبر داد و گفت: ۱۲ نفر از اخلالگران اقتصادی و ابربدهکاران بانکی دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح ویژه پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به نوسانات ارزی پلیس امنیت اقتصادی طرح‌های ویژه ای را به اجرا گذاشته است که در این طرح‌ها ۳۹ نفر از سرشبکه های مجازی و دلالان ارز بازار دستگیر شدند.

وی افزود: همچنین ۱۱ کانال تلگرامی که به سرعت قیمت ارز را بالا می‌بردند شناسایی و ادمین آنها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: ۷ نفر در رابطه با دریافت کنندگان ارز دولتی دستگیر شدند که تاکنون سه هزار میلیارد تومان ارز دولتی دریافت کرده بودند.

رحیمی بیان کرد: ۱۲ نفر از محکومان فراری، اخلال گران اقتصادی و ابربدهکاران بانکی نیز در این طرح دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ هزار قلم کالای قاچاق کشف شده است، گفت: ارزش کالای قاچاق مکشوفه در این طرح پلیس امنیت اقتصادی بالغ بر ۲۲۳ هزار میلیارد تومان است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها