أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۷۹۱۹
زمان انتشار: ۰۸:۵۳     ۰۵ تير ۱۴۰۱
با وجود شایعه اخیر مبنی بر احتمال جدایی محمد صلاح از لیورپول، شواهد حاکی است او در آنفیلد ماندگار خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، محمد صلاح، ستاره بزرگ لیورپول، به پایان قراردادش با این تیم نزدیک می‌شود و تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد او نیست. شایعات جسته گریخته درباره احتمال جدایی صلاح از لیورپول در گذشته وجود داشته اما خبری که امروز هواداران این تیم را نگران کرد شایعه‌ای بود مبنی بر اینکه ممکن است ستاره مصری همین تابستان آنفیلد را ترک کند.

اما روزنامه میرر با تکذیب این شایعه مدعی است شواهد حاکی از این است که صلاح ماندگار خواهد بود. صلاح پیش از این به‌صراحت گفته بود که هیچ تمایلی برای ترک لیورپول ندارد. اما او گفته بود برای تمدید قراردادش توپ در زمین باشگاه است و لیورپولی‌ها هستند که باید در این‌باره تصمیم بگیرند.

اما ابراز علاقه صلاح برای ماندگار شدن در آنفیلد یک روی سکه است. روی دیگر سکه این است که درخواست صلاح برای دستمزد آنقدر بالا است که لیورپول تا کنون به هیچیک از بازیکنان خود نپرداخته. مدیریت لیورپول تمایلی برای قبول درخواست‌‌ صلاح ندارد چرا که مدتها است برای دستمزدها یک ساختار مشخص وجود دارد. ساختاری که باعث شده لیورپول کمتر از بسیاری از باشگاه‌ها از نظر اقتصادی به مشکل بربخورد.

گفته می‌شود صلاح درخواست کرده که باشگاه بعد از تمدید قرارداد، به او هفته‌ای 400هزار پوند دستمزد بدهد.

با اینکه لیورپول تمایلی به پرداخت دستمزد بالای مد نظر صلاح را ندارد ولی با توجه به اینکه او به‌صراحت از عدم تمایلش برای ترک باشگاه گفته و از سوی دیگر با توجه به اینکه باشگاه‌های دیگر می‌توانند یک فصل صبر کنند تا شاید او را به‌عنوان بازیکن آزاد به‌خدمت بگیرند، از عواملی است که نشان می‌دهد صلاح امسال تابستان به احتمال بسیار زیاد آنفیلد را ترک نخواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها