أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۰۸۰۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۰۶ تير ۱۴۰۱
با جدایی مدافعان اصلی؛
در حالی که استقلال هنوز حضور جدی در بازار نقل و انتقالات ندارد، از اصفهان خبر می‌رسد یکی از مدافعان اصلی آنها به سپاهان پیوسته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، در حالی که باشگاه استقلال هنوز حضور جدی در بازار تابستانی نقل و انتقالات نداشته و تنها سجاد شهباززاده را به خدمت گرفته است، مدیران این باشگاه در دو هفته گذشته وعده بستن تیمی قوی را به هواداران داده اند؛ در حالی که هنوز قرارداد هیچ‌یک از بازیکنان این تیم هم تمدید نشده است.

خبر نگران کننده‌ای که می‌توان آن را شوک وارد شده به اردوی آبی‌ها دانست، جدایی غیر منتظره محمد دانشگر مدافع میانی آنها بود تا این خبر فضای نقل و انتقالاتی آبی‌ها را ملتهب تر از قبل کند.

استقلالی‌ها که فصل گذشته بهترین عملکرد دفاعی را داشتند و با دریافت تنها ۱۰ گل رکورد جدیدی را در این زمینه به نام خود ثبت کردند، حالا و در کوران نقل و انتقالات تابستانی در شرایطی قرار گرفته‌اند که ممکن است این خط دفاعی به طور کلی دچار فروپاشی شود.

خبر موثقی که البته هنوز تایید و حتی تکذیب نشده است، جدایی قطعی محمد دانشگر و عقد قرارداد ۳ ساله این بازیکن با تیم سپاهان است. دانشگر در حالی از جمع آبی پوشان جدا شد که شواهد موجود حاکی از عدم تمایل این باشگاه به تمدید قرارداد با وریا غفوری دارد.

رافائل سیلوا، عارف غلامی و روزبه چشمی سه مدافع دیگر این تیم هم قراردادشان به اتمام رسیده و هنوز اقدامی برای تمدید قراردادشان صورت نگرفته است تا خطر جدایی آنها نیز احساس شود. به خصوص که گفته می‌شود سیلوا و غلامی پیشنهاداتی از خارج از ایران دارند و چشمی هم مورد توجه یکی دو تیم مدعی در لیگ برتر قرار دارد.

سیاوش یزدانی و محمد حسین مرادمند دو مدافعی که در نیمه راه فصل گذشته به دلیل اعزام به خدمت سربازی ازاین تیم جدا شدند هم با اینکه گفته می‌شود در شرف بازگشت به جمع آبی پوشان هستند، هنوز این انتقال رسمی و قطعی نشده است تا بهترین خط دفاعی استقلال با خطر فروپاشی قرار داشته باشد.

اگر مدیران باشگاه استقلال در مذاکره و تمدید قرارداد با نفراتی مثل سیلوا، غلامی و چشمی توفیق پیدا نکنند یا قادر به بازگرداندن یزدانی و مرادمند نباشند، باید گفت دژ دفاعی مستحکم و غیر قابل نفوذ استقلال با خطر بزرگی برای فصل بعد مواجه خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها