أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۰۸۰۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۶ تير ۱۴۰۱
باوجود امضای اولین قرارداد؛
فعالیت کمرنگ استقلال در بازار نقل و انتقالات تابستانی در کنار شایعاتی که از جدایی چند بازیکن به گوش می‌رسد، نگرانی هواداران این تیم را بابت ساختن تیمی قدرتمند برای فصل بعد دوچندان کرده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، با گذشت بیش از ۳ هفته از پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر باشگاه استقلال که با ثبت بهترین آمار ممکن قهرمانی را به خود تخصیص داد، همچنان حضور فعالی در بازار نقل و انتقالات نداشته و این موضوع علاوه بر عجیب بودن، موجب نگرانی و نارضایتی هواداران این تیم را هم فراهم کرده است.

مدیران استقلال در حالی مرتب به صورت مستقیم و یا از طریق نزدیکان خود هواداران این تیم را به صبر و آرامش دعوت کرده و وعده بستن تیمی قوی و تکرار قهرمانی را می‌دهند که از نظر هواداران، رفتارهای نقل و انتقالاتی با این وعده‌ها منافات داشته و یکسری از هواداران را به مرز خشم رسانده است؛ به خصوص که اصلی ترین رقیب آنها مدتهاست با قدرت وارد آشفته بازار نقل و انتقالات شده و ستاره‌های لیگ را با سر و صدای فراوان جذب کرده است.

برخی از نزدیکان به مدیریت باشگاه معتقدند مدیرانی که تجربه فراوانی در فوتبال داشته و فصل گذشته هم این تیم را به مقام قهرمانی رسانده‌اند، به صورت «چراغ خاموش» در حال آماده کردن تیمی قوی برای فصل بعد هستند که این موضوع هم مورد قبول بسیاری از هواداران این تیم نیست و آنها معتقدند اگر اتفاقات نقل و انتقالاتی هم رخ داده است، دلیلی بر این همه «چراغ خاموش» بودن نیست و البته این شیوه منجر به ایجاد التهاب در فضای هواداری استقلال شده است.

قشری از هواداران استقلال هم بر این عقیده هستند که نگاه اصلی مدیر عامل باشگاه شأن به انتخابات هشتم شهریور ماه فدراسیون فوتبال است و همین موضوع تمرکز وی را از نقل و انتقالات گرفته است و حضور یا عدم حضور مصطفی آجورلو در انتخابات فدراسیون فوتبال که در شهریور ماه انجام می‌شود صحت و سقم این گمانه زنی را اثبات می‌کند.

تاکنون اسامی مختلفی پیرامون نقل و انتقالات استقلال مطرح شده که باشگاه استقلال تنها نام سجاد شهباززاده را تأیید کرده است و این انتقال شب گذشته نهایی شد. سایر اسامی مانند نژاد مهدی، علی کریمی، کاوه رضایی، محسن آذرباد و دیگران در حد حدس و گمان و اخبار تأیید نشده باقی مانده است.

مدیریت باشگاه استقلال روز چهارشنبه گذشته ریکاردو ساپینتو را به عنوان مربی فصل آینده خود به صورت رسمی معارفه کرد و گفته می‌شود این مربی پرتغالی از اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده با حضور در تهران کارش را به صورت رسمی آغاز می‌کند.

زمان آغاز تمرینات آبی پوشان برای حضور در فصل آینده هنوز به صورت دقیق مشخص نشده است و باشگاه استقلال نه تنها باید بازیکنان مورد نیازش را در این مدت زمان کوتاه باقی مانده جذب نماید، بلکه از آن مهم‌تر باید در راستای حفظ بازیکنان مؤثر فصل گذشته‌اش اهتمام ورزد؛ و شاید بتوان ادعا کرد حفظ مهره‌های سابق حتی مهم‌تر و سخت‌تر از جذب بازیکن جدید است.

آنچه کار استقلال را در فصل نقل و انتقالات دشوار تر می‌کند، ورود همزمان برخی باشگاه‌های قدرتمند در نقل و انتقالات است که با توجه به منابع مالی خوبی که در اختیار دارند قادرند در جذب بازیکن با آبی‌ها رقابت کرده و این کار را برای مدیران استقلال دشوار تر می‌کند. باشگاه‌هایی مثل سپاهان، فولاد، گل گهر، مس رفسنجان و حتی تیم تازه وارد مس کرمان که می‌توانند با ورود همزمان به بازار نقل و انتقالات خیلی از معادلات را بر هم بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها