يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۳۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۰۸ تير ۱۴۰۱
در فصل منتهی به جام جهانی کنفدراسیون فوتبال آسیا از بازیکنان راه یافته به جام جهانی تست دوپینگ خواهد گرفت. ممکن است این تست‌ها پیش از مسابقات و در جریان مسابقات انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، این روزها استفاده از مواد نیروزا در بین بازیکنان حرفه‌ای فوتبال به شدت کاهش یافته است اما نادو هم چنان روی گرفتن تست دوپینگ از فوتبالیست‌ها تاکید دارد و پیش‌بینی می شود در ماه‌های منتهی به جام جهانی گرفتن نمونه از فوتبالیست های تیم ملی به حداکثر برسد. این تصمیم مورد اشاره فرزاد شارکی قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نیز بوده است.

او می گوید: برای جام جهانی و تیم ملی، کنفدراسیون فوتبال آسیا نمونه‌گیری را انجام می‌دهد اما با شروع لیگ مانند گذشته در مسابقات حاضر می‌شویم و تست می‌گیریم.

یک شایعه‌ای همیشه در مورد گرفتن تست از فوتبالیست های ایرانی وجود داشته است. اینکه با توجه به بالا بودن قیمت گرفتن آزمایش از فوتبالیست ها و پول کلانی که آزمایشگاه کلن برای دادن پاسخ ها می گیرد گرفتن نمونه کاهش می یابد و گاهی این آزمایشات فقط بایگانی می شوند! اما قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ این فرضیه را رد می کند و می گوید: ما ماهیانه باید بین 18 تا 20 هزار دلار برای آزمایشات بپردازیم. مشکلی وجود ندارد و این هزینه‌ها پرداخت می‌شود. صورتحساب هر ماه می‌آید که کارها در حال انجام است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها