أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۳۸۶
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۰۸ تير ۱۴۰۱
باشگاه پرسپولیس امروز تفاهم‌نامه‌ای را با بانک شهر به امضا رساند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس پس از امضای قرارداد با بانک شهر در این خصوص گفت: بانکی که بزرگترین تجار با آن مراوده دارند، بانک شهر است و توفیق است برای ما که بتوانیم با بانکی کار کنیم که مردم با آن سروکار دارند. طبیعتاً باید با بانکی مردمی مراوده داشتیم و جا دارد از مدیرعامل بانک شهر تشکر کنم.

وی افزود: وقتی قرار شد سهام باشگاه را از طریق سازمان بورس، واگذاری انجام شود، دستورالعملی داشتیم که باید این پول سرمایه گذاری شود تا از آن بهره ببریم. بررسی مختلفی کردیم و جاهای مختلفی پیشنهاداتی داشتند و اکثر بانک‌ها با ما جلسه داشتند تا بتوانیم با یک پیشنهاد مطلوب که هم سودی برای باشگاه داشته باشد و هم پول دچار ضرر نشود. از این جهت سرمایه گذاری را در این بانک انجام می‌دهیم.

مدیرعامل پرسپولیس در این مورد اظهار داشت: امیدواریم این کار سرمایه گذاری برای باشگاه باشد و هم همکاری پرسپولیس با بانک شهر شود. مدل مدیریت بورسی با ۴۰ سال قبل متفاوت است و کل عملیاتی که می‌کنیم، شفاف است. در چنین شرایطی نیاز بود که این عملیات هویدا و مشهود می‌بود.

باشگاه پرسپولیس ۳۵۰ میلیارد تومان از عرضه بورس درآمد داشته که ده درصد برای هزینه جاری باشگاه مصرف شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها