أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۸۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۲ تير ۱۴۰۱
رکورددار کلین شیت در فصل گذشته، مدعی است ملوان قادر خواهد بود با حمایت هواداران و مسوولان به نتایجی مناسب در فصل آتی دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، رضا حیدری دروازه بان فصل گذشته ملوان بندر انزلی در فصل که موفق به ثبت 23 کلین شیت شده، اکنون جزو گزینه‌هایی است که ملوان روی ادامه همکاری با وی علاقه‌مند است. حیدری در ابتدا با اشاره به صعود با ملوان به لیگ برتر می‌گوید: با گذشت چند روز و هفته از این اتفاق، هنوز مزه شیرینی را در وجودمان حس می‌کنیم. این اتفاقی بود که از روز اول که فصل را استارت زدیم به دنبال آن بودیم و خوشحالم که در نهایت پیش هواداران فوق العاده این تیم روسفید شدیم. در کنار مدیریت، بازیکنان و حمایت مسوولان، من بزرگترین سهم را به هواداران می‌دهم که لحظه به لحظه کنار ما بودند، چه در انزلی و چه در شهرهایی که اصلا تصور نمی‌کردیم حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: اکنون اتفاق بزرگی برای ملوان رقم خورده است و این تیم به جایگاهی که شایسته آن است رسیده است. مسلما این تازه شروع کار است و هیچ کس دوست ندارد در فصل آینده اتفاق بدی برای تیم بیفتد. امیدوارم همان حمایت‌ها همچنان ادامه داشته باشند. این تیم و خصوصا این شهر شایسته این است که همیشه در بالاترین سطح حضور داشته باشد. عشق و علاقه‌ای که در این شهر برای فوتبال وجود دارد، در کمتر جایی می‌توان دید اشتباه نگفته‌ام اگر بگویم که پیراهن این تیم برای تک تک انزلی‌چی‌ها مقدس است.

حیدری که فصل گذشته موفق به ثبت 23 کلین شیت شده، درباره این رکورد می‌گوید: من به رکورد فکر نمی‌کنم. وظیفه دروازه‌بان محافظت در دروازه است و در این مسیر خدا را شکر که توانستیم سهمی در موفقیت تیم داشته باشیم. تمرکز تک تک بازیکنان و اعضای کادرفنی روی موفقیت بود و خدا را شکر که این مهم در نهایت به سرانجام رسید تا یک شب باشکوه را در انزلی شاهد باشیم.

گلر ملوان درباره برنامه‌اش برای فصل آینده و اینکه آیا در جمع انزلی‌چی‌ها کار را دنبال خواهد کرد یا خیر گفت: این افتخار بزرگی برایم بود که در تیم ملوان حضور داشتم. مسلما هر کسی دوست دارد در این جمع بزرگ حاضر باشد. هنوز چیزی مشخص نیست و به نظرم طبیعی است که بگویم با توجه به آماری که در فصل گذشته داشتم، با پیشنهاداتی مواجه بودم. اما قطعا اولویت من حضور و همراهی ملوان است. فعلا چیزی مشخص نیست و امیدوارم هر چه زودتر شرایط برای ملوان خوب پیش برود و این تیم در کنار هوادارانش بار دیگر موفق شوند اتفاقات خوبی را در لیگ برتر رقم بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها