يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۸۸۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۵ تير ۱۴۰۱
باشگاه آترومیتوس یونان قصد دارد تا برای پر کردن جای خالی افتیمیس کولوریس، مهاجم ایرانی آ.ا.ک را جذب کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، به نظر می رسد که کریم انصاری فرد و آ.ا.ک آتن یونان به پایان همکاری با یکدیگر رسیده اند. مهاجم ایرانی در برنامه های فصل بعد این تیم جایی ندارد و احتمال پیوستن او به آترومیتوس بیش از هر زمان دیگری است.

به گزارش SDNA یونان، نام مهاجم ایرانی آ.ا.ک روی میز آترومیتوس است که به دنبال مهاجمی با تجربه خواهند بود. ماتیاس آلمیدا سرمربی آ.ا.ک، برای برنامه های فصل بعد روی انصاری فرد حساب باز نکرده است.

این وب سایت در ادامه نوشته است: با توجه به اینکه انصاری فرد با یک زن یونانی ازدواج کرده، به نظر می رسد آترومیتوس برای خرید این فوتبالیست اقدام کند. او حاضر است پیشنهادات خود را کنار بگذارد تا در آتن بماند.

انصاری فرد قصد دارد راهی تیمی شود که در آنجا حضور فعالی در ترکیب داشته و بتواند در ترکیب آن تیم نقش آفرینی کند تا با آمادگی راهی رقابت های جام جهانی قطر شود در نتیجه این یکی از نکات مثبت آترومیتوس برای حضور مهاجم ایرانی در آنجا خواهد بود.

به یاد داشته باشید که انصاری فرد در یونان برای پانیونیوس (51 بازی، 15 گل، 5 پاس گل)، المپیاکوس (48 بازی، 22 گل، 8 پاس گل) و آ.ا.ک (82 بازی، 20 گل، 2 پاس گل) بازی کرده است.

البته خواسته‌های آ.ا.ک هم در کل ماجرا نقش خواهد داشت. یعنی این تیم باید رضایت دهد تا انصاری فرد را به یک تیم سوپرلیگ دیگری بدهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها