کد خبر: ۵۰۹۰۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۰۲     ۱۸ تير ۱۴۰۱
فضا مطلوب خواهد شد
مدیر رسانه‌ای تیم ملی به حواشی و اتفاقات رخ داده پیرامون تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، محمد جماعت دقایقی قبل در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص حواشی تیم ملی توضیح داد: در این خصوص سایت رسمی فدراسیون مصاحبه‌ای از آقای ماجدی روی خروجی قرار دادند و پاسخ بسیاری از نکته ها و ابهامات را دادند. صحبت من هم تکرار مکررات است اما بار دیگر تاکید می‌کنم که طبیعتا تصمیم‌گیری در خصوص هر موضوعی از تیم ملی در مسیر فنی، مسیر اداری و مسیر اجرایی با فدراسیون فوتبال است. تا این لحظه هم ما تغییر و تحولی نداشته‌ایم.

جماعت ادامه داد: در پاسخ به بحث هایی که مطرح شد همانطور که دیشب معاون محترم ریاست جمهوری عنوان کردند دولت هیچ درخواستی برای تغییر در بدنه تیم ملی به ما ابلاغ نکرده‌اند و تا این لحظه چنین نظری نداشته‌اند. نگاهی که همواره از سوی دولت به تیم ملی بوده، مبنی بر حمایت کیفی و کمی در حوزه‌های مختلف بوده است.

او در واکنش به چند دستگی بین بازیکنان و آسیبی که این مسئله به تیم ملی می‌زند گفت: با تمهیداتی که توسط مدیر محترم فدراسیون صورت خواهد گرفت به زودی شاهد رفع این فضا خواهیم بود. تمام نفراتی که در تیم هستند چه بازیکنان، چه کادرفنی و چه کادر اجرایی همه یک هدف دارند و آن هم موفقیت تیم ملی در تمامی عرصه ها است. انشاالله نگرانی ایجاد نخواهد شد و فضا، فضای مطلوبی خواهد بود.

 
 

مدیر رسانه‌ای تیم ملی در واکنش به اینکه اسکوچیچ روی ایجاد این فضا و سلب اعتماد بازیکنان نقش داشته بیان کرد: اجازه بدهید در حال حاضر در این مورد صحبت نکنیم. در حال حاضر مهم است که تمام انرژی موجود در کشور را تجمیع کنیم تا بهترین اتفاقات برای تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر رخ بدهد.

وی در مورد اینکه موضع گیری سرپرست فدراسیون و اعضای هیئت رئیسه روی برخورد بازیکنان تیم ملی گفت: طبیعتا من در جایگاهی نیستم که در مورد نظر مقامات رسمی فدراسیون نظر بدهم اما چیزی که من دیدم این است که سخنگوی محترم هیئت رئیسه و یکی دیگر از اعضای هیئت رئیسه روز سه‌شنبه و چهارشنبه اظهار نظر قاطعی در‌ حمایت از کادرفنی داشتند و من فضای تردیدی ندیدم.

جماعت، در خصوص پست اینستاگرامی اسکوچیچ و اینکه برخی از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند عنوان کرد: باید منتظر باشیم تا آقای اسکوچیچ در این هفته به کشور بیایند و در این مورد از خودشان سوال کنید.

او در پاسخ به اینکه آیا دودستگی در تیم ملی وجود دارد گفت: من به صورت کلی می‌گویم؛ در هر خانواده ای نظرات مختلف است و این طبیعی است. از یک خانواده دو نفره و یا بیشتر ممکن است نگاه ها و نظرات مختلفی داشته باشند اما چیزی که در حال حاضر مهم است و ما در اردوی قطر و دو بازی انتهایی مقدماتی جام جهانی دیدیم این است که تیم یک‌دست است اما طبیعتا می‌تواند اختلاف نظر وجود داشته باشد.

جماعت درباره اینکه آیا ابراز این اختلاف نظرها درست است بیان کرد: ما باید انتظار معقولی داشته باشیم؛ انتظار معقول این است که همه در کنار هم برای موفقیت تیم ملی تلاش کنند که قطعا این نگاه وجود دارد.

وی در واکنش به ابهاماتی که در پی استوری‌ها به وجود می‌آید گفت: هرگونه خبر و اتفاقی که مربوط به فدراسیون فوتبال و تیم ملی باشد، رسانه رسمی فدراسیون، در این مورد اظهارنظر قطعی و فصل‌الخطاب خواهد داشت.

جماعت درباره وضعیت برگزاری اردو و بازی های دوستانه توضیح داد: ما بعد از اردوی قطر تا امروز حدودا هفته‌ای دو جلسه در مورد اردوی سپتامبر و تیم ملی داشته‌ایم. انشاالله در سپتامبر و فیفادی پیش رو یک اردو در اروپا خواهیم داشت که احتمال قریب به یقین کشور اتریش خواهد بود اما هنوز قطعی نشده است. ما دو بازی تدارکاتی در این تاریخ برگزار خواهیم کرد.

او افزود: اروگوئه اصلی ترین گزینه ما برای بازی است اما تا این لحظه قراردادی منعقد نشده است.

جماعت در خصوص تاثیر آینده فدراسیون و تغییر رئیس روی بازی های تدارکاتی گفت: انشاالله ما تا دو هفته آینده تکلیف دیدارهای دوستانه را نهایی خواهیم. قرارداد که بسته شود طبیعتا روسا و فرد خاصی نقشی ندارند. فکر نمی‌کنم تحولات فدراسیون تاثیری داشته باشد چون فاصله بین تاریخ انتخابات فدراسیون تا زمان برگزاری اردوی سپتامبر اندک است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها