يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۰۶۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۱۸ تير ۱۴۰۱
سرمربی آلومینیوم این روزها مشغول آماده‌سازی تیمش برای شروع فصل جدید است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در حالی سومین روز اردوی پیش‌فصل خود را پشت سر می‌گذارد که سید مهدی رحمتی به شدت مشغول آماده‌سازی بازیکنان خود است و انگیزه زیادی دارد تا در سال‌های نخست فعالیت‌اش در عرصه مربیگری، به بهترین شکل تیم خود را روانه بازی‌ها کند.

رحمتی که در دوران بازی در تیم ملی و استقلال به یکی از بازیکنان پرتلاش که تمرین زیادی انجام می‌دهند، شهرت داشت و تا سن ۳۸ سالگی در لیگ برتر بازی می‌کرد و دروازه‌بان شهرخودرو مشهد بود، اکنون هم در کسوت سرمربی تیم آلومینیوم همان سختکوشی و پشتکار را دارد تا شرایط خوبی برای خود و تیمش به وجود بیاورد.

تیم فوتبال آلومینیوم پس از یک هفته تمرین در شهر اراک، سه روز است نخستین اردوی پیش‌فصل خود را در کمپ ورزشی احمدآباد مستوفی برپا کرده و رحمتی تصمیم گرفته در دو نوبت صبح و عصر شاگردانش را به طور جدی تمرین بدهد تا بدن آنها به اصطلاح شلاق بخورد و آماده فصل جدید لیگ برتر شود.

 
 

بازیکنان آلومینیوم با انجام کارهای بدنسازی و تاکتیکی زیر نظر رحمتی و دستیاران‌اش، تمرینات پرفشاری را پشت سر می‌گذارند، اما سرمربی جوان اراکی‌ها امیدوار است تیمش را با عبور از سختی‌ها، به روزهای بهتری برساند تا بتوانند مثل فصل قبل نتایج خوبی بگیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها