امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۰۹۱۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۲۰ تير ۱۴۰۱
امروز، روز مهمی برای فدراسیون است
امروز(دوشنبه) روز مهمی برای فوتبال ایران تلقی می شود؛ شاید سرنوشت فوتبال در گروی ساعات آینده باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امروز دستخوش اخبار زیادی خواهد بود؛ مهم ترین موضوع درباره تیم ملی است، جایی که قرار است جلسه فوق مهمی بین اعضای هیات رییسه و برخی دیگر از مدیران فدراسیون برای تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی برگزار شود.

بعداز شایعات مختلف پیرامون برکناری دراگان اسکوچیچ از سرمربیگری تیم ملی، حالا احتمالا در جلسه امروز مدیران فدراسیون اخبار مهم تری در انتظار تیم فوتبال ایران خواهد بود.

موضوع دیگری که فدراسیون فوتبال را به یکی از پرخبرترین روزهای تاریخ خود تبدیل خواهد کرد، بحث نام نویسی از کاندیداهای ریاست این فدراسیون است.

امروز 20 تیرماه زمان ثبت نام از کاندیداهای ریاست فدراسیون به پایان خواهد رسید و با وجود اینکه تاکنون افرادی مثل عزیزالله محمدی ثبت نام خود را قطعی کردند اما به نظر می رسد طی ساعات آینده مدیران برجسته دیگری به فدراسیون بروند و برای ریاست فوتبال گام بردارند.

ثبت نام افراد مختلف برای ریاست در فدراسیون فوتبال طی 2.5 سال آینده(1.5 سال از دوره ریاست 4 ساله با عزیزی خادم و ماجدی گذشته) می تواند تاثیر زیادی در آینده فدراسیون و کل فوتبال داشته باشد. به همین دلیل امروز تکلیف فوتبال هم تا حدی روشن خواهد شد و همه بعد از آن در انتظار تایید صلاحیت ها و البته مجمع انتخاباتی در اوایل شهریور خواهند نشست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها