يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۱۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۲۰ تير ۱۴۰۱
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در انتظار پاسخ نهایی موسی کولیبالی است.

نکونام در انتظار پاسخ نهایی کولیبالی

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرینات تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی در تهران پیگیری می‌شود که موسی کولیبالی مدافع میانی این تیم هنوز خودش را به کادر فنی معرفی نکرده است.

فولاد درصدد حفظ این مدافع برای فصل بعد است، ولی هنوز کولیبالی تصمیم نهایی را نگرفته است. جواد نکونام سرمربی فولاد خوزستان هم از این بازیکن درخواست کرده است تا هر چه زودتر پاسخ نهایی را درباره ماندن یا جدایی بدهد.

آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی فولاد هم هنوز در تمرینات این تیم حضور ندارد. هر چند دو هفته پیش خبرهایی درباره تمدید قرارداد این بازیکن با باشگاه فولاد مطرح شد، ولی به نظر می‌رسد هنوز ماندن پاتوسی در فولاد قطعی نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها