أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۲۴۵
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۱ تير ۱۴۰۱
پایان هیاهوی کی‌روش در مصر با این انتخاب

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال مصر ساعاتی پیش به صورت رسمی اعلام کرد که با روی ویتوریا برای قبول هدایت تیم ملی این کشور به توافق رسیده است. 
این مربی پرتغالی قراردادی چهار ساله را با قهرمان هفت دوره رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا به امضا رسانده و آنها امیدوار هستند که او بتواند سهمیه حضور در جام جهانی 2026 آمریکا، کانادا و مکزیک را برای این تیم به ارمغان بیاورد. 
به این ترتیب شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره ادامه مذاکرات مدیران فدراسیون فوتبال مصر و احتمال بازگشت کارلوس کی‌روش به این تیم رسما به پایان رسید. 
ویتوریا به فوتبال سریع و هجومی معروف است و همین باعث شد که مدیران فوتبال مصر باور داشته باشند که او بهترین انتخاب برای این تیم پس از سال سختی است که با دو شکست برابر سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا و پلی‌آف صعود به جام جهانی 2022 سپری شد. 


این مربی پرتغالی یکی از مربیان کهنه‌کار و شناخته شده در فوتبال اروپاست که پیش از این چهار سال هدایت بنفیکا را برعهده داشت و این تیم را به دو قهرمانی لیگ رساند. 
او پیش از این تنها یک فصل در فوتبال خاورمیانه حضور داشت و توانست النصر را پس از چهار سال دوری از جام قهرمانی، بار دیگر قهرمان لیگ عربستان سعودی کند. 
اولین حضور این مربی جدید روی نیمکت تیم ملی مصر در ماه سپتامبر خواهد بود، زمانی که این تیم قرار است دو بازی برابر مالاوی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های آفریقا انجام دهد.

نکته جالب اینچاست که این اولین تجربه حضور ویتوریا روی نیمکت یک تیم ملی و حضور او در این عرصه است، با این حال فدراسیون فوتبال مصر امید زیادی به درخشش با او در رقابت‌های پیش او در سطح قاره آفریقا و جام جهانی دارد. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها