کد خبر: ۵۰۹۲۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۱ تير ۱۴۰۱
صحبتهای رحیم زارع رئیس کمیته فوتبال مجلس با برنامه فوتبالی

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از برنامه ورزشی فوتبالی، همانطور که استحضار دارید ما راحت ترین صعود را داشتیم، کم هزینه ترین را داشتیم جزو صعودهای سریع ما بود و امتیاز بالائی هم داشتیم دو دوره هم با آقای کی روش بودیم  ببینید اگر بریم به سمت آقای کی روش یک عقب گردی کردیم که من فکر میکنم کلمبیا که اخراجش کرد با مصر نتیجه نگرفت از اینم بگذریم انقدر ایشان حق  نداشت که شکایت ما رو کرد البته خب حقش بود  حالا شکایت کند و حقش رو بگیرد ولی هر کسی بی احترامی کرد،به وزیر به مربیها به رئیس فدراسیون به بازیکنان، دودستگی ایجاد کرد و اختلاف ایجاد کرد و اینم خدمتتون عرض کنم که کی روش با هزینه بسیار بالا ما را برد جام جهانی!

من فکر میکنم الان ما دیگه زمان نداریم که فکر مربی جدید بکنیم!، اگر بخاهیم یک مربی جدید هم بیاریم به نظر من یک ایرانی مثل علی دائی را بیاریم  امثال آقای عزیزی و همکارانش کسانی که برای ما عزت آفریدند که در تاریخ فیفا هم ثبت بشه و حداقل اون کاری که بقیه تیمها کردند و امروز برنامه ریزی کردند امروز فدراسیون ما دیگه نباید دنبال این کارها باشد  باید خودش با اقتدار تصمیم بگیرد اینم عرض کنم آقای کی روش حتی به خبرنگارای ما  هم بی احترامی کرد.

دوره قبل حتی نگذاشت بازیکنان لباس با برند ایرانی بپوشند رفت با آل اش پورت  قرار داد بست امروز دیدید والیبال ما مقتدرانه با مربی ایرانی صعود کرد  من فکر میکنم حالا  نتایجی هم که ایشون با کلمبیا گرفت از مصر که دور قبل در جام جهانی بود نرسید به جایی چه گلی زد به سر این دو تیم که با این دو کشور به یک نوعی برخورد کرد . حتی اگر مجانی هم بیاد آقای کی روش برای ما، ما نباید قبول کنیم، چون من تقریبا 11 سال است کمیته فوتبال مجلس هستم و با ایشون نشست داشتم اگرم مجانی بیاد وسط بازیها دست ما را میگذراد توی حنا و به اون تفکرات قبلی خودش برمیگرده و دیدید که رئیس فدراسیون زمان ایشون جرأت نداشت اظهار نظر کنه اگر آرشیو صدا و سیما را ببینید یک نشستی که ما با رئیس فدراسیون در مجلس داشتیم گفتیم عزت ایرانی را زیر سؤال نَبَر! مقتدرانه باهاش برخورد کن و من فکر میکنم که اگرم میخاهند مربی بیاورند که الان زمانش نیست . همین آقای اسکوچیچ با راحت ترین و سریعترین زمان ما رو به جام جهانی برد و حداقل ما باید یک مربی درجه یک دنیا را بیاریم و اینم عرض کنم خدمتتون امروز دیگه بازیکن سالاری نیست که بازیکن بیاد بگه کی روش بیاد . بازیکنی که قلبش برای کشورش بتپه فقط باید به بازی خودش بپردازد و به نظرم فدراسیون  باید خودش مقتدرانه عمل کنه.

شنیدم بازیکنان و برخی مربیان و کسانی دنبال ایشون هستند و همراهشون بودند و الان زمان مربی عوض کردن نیست من از لحاظ مدیریتی میگم بالاخره من در دانشکده مدیریت تدریس میکنم کتاب مدیریتی نوشتم و خدمتتون عرض کنم که تیم ملی ما نباید با این حاشیه ها بیائیم استرس بهش وارد کنیم هر مربی هم بیاد سه چهار تا بازی تدارکاتی باید داشته باشه.  

شما ببینید دوره قبل ایشون خودش رفت بازی تدارکاتی رو مشخص کرد با کشورهای ضعیف . غیرت بازیکنای ما بود عزتشون اقتدارشون بود  تعصبشون بود به پرچم ایران، همین تیم با همین بازیکنها من مطمئنم نتایج بهتری خواهد گرفت من شنیده بودم یک سری رایزنی ها داره میشه  و حیف هست که فدراسیون باید به صورت متخصص تصمیم بگیرد الان اصلا زمان عوض کردن مربی نیست واقعا تیم های درجه یک تیمهای علمی تیمهای تخصصی تیمهایی که فوتبال رو میدانند دیگه الان دنبال مربی نیستند!.

اگر میخاد تغییر کنه یک مربی ایرانی مثل آقای علی دایی بیاید و در تاریخ فیفا هم ثبت بشود .

 همه دنبال این هستند که ما هزینه گزافی روی دوش تیم ملی نگذاریم اتفاقا من آقای کی روش رو از نزدیک میشناسم خیلی تحقیر کرد ، با هزینه بالا ما رو به اینجا رساند الان ما راحت بدون اینکه منت بگذارد سرمان صعود کردیم من تخصصم ندارم توی کادر فدراسیونم  اساس نامه اینهایی که عرض میکنم از روی دلسوزی هست دلم میخاهد تیم ملی من با آرامش برود جلو ، دلم میخاهد پرچمم برود بالا .

دیگه فدراسیونم را هم دیدیم که همونم در شأن فوتبال ما  نبود. اتفاقی میفته به نظرم فقط باید آرامش بدیم به بازیکن ، کمیته فنی هم باید با تدبیر الان خود آقای خداد عزیزی باید بیاید من فوتبال نمیشناسم ولی خب یک آدم دلسوزی مثل ایشون داره میگه خب باید بیاد از نخبگان با نشستهایی که داره از نظراتشون از آنها استفاده کنه، و حیف است از لحاظ  مدیریتی من عرض میکنم امروز روزی نیست که ما دنبال مربی بگردیم!

ما باید دنبال برنامه ریزی برای تیممون باشیم که چکار کنیم که به دور بعدی صعود کنیم دانشش از کی روش بیشتره اینی که من خدمتتون عرض میکنم ده یازده سال من با اینها بودم دیگه، من همیشه حمایت کردم الانم دخالت نمیکنم از روی دلسوزی میگم حتی اگر عوض بشه حتما باید سرمربی ایرانی بشه آقای دائی هم آقای قلعه نوعی، آقایی که عزت آفرینیش بین المللیه که همیشه موفق بودند من اونها را نمیدانم چون این چند روز تعطیلات مجلس حوزه های انتخابیه بودیم ولی  هم  آقای قلعه نوعی هم اقای دائی همین آقای عزیزی که روی دلسوزیش و تعصبش همه ما  ایمان داریم  هر کدوم مربی ایرانی بیارن روی تعصب علم و غیرتش بهتر از کی روش هست !

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها