أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۳۴۷
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۲۲ تير ۱۴۰۱
خودداری بعضی از بازیکنان حاضر در لیگ برتر انگلیس از دریافت واکسن کرونا باعث شده که دردسرهایی برای این باشگاه‌ها ایجاد شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، بحث قوانین سختگیرانه درباره تزریق واکسن کرونا به یکی از سوژه‌های اصلی روزهای اخیر در رسانه‌های انگلیسی تبدیل شده است. 
این موضوع زمانی پررنگ شد که انگولو کانته و روبن لوفتوس چیک، دو ستاره چلسی، به دلیل شرایط و تصمیمی که درباره تزریق واکسن کرونا گرفته بودند از سفر به آمریکا برای تور پیش فصل بازماندند. 
روز دوشنبه نیز مشخص شد که کریستال پالاس تنها با 10 بازیکن بزرگسال خودش به تور پیش فصل سنگاپور و استرالیا رفته است. بازیکنان کلیدی این تیم مانند ویلفرد زاها، ابرچی ازه و مایکل اولیس قادر به همراهی این تیم نبودند. 


هرچند این باشگاه دلیل اصلی این موضوع را فاش نکرده و مدعی شد که غیبت این بازیکنان به دلیل نداشتن مدارک کافی برای ورود به این کشورها یا نبودن در سطح بالای آمادگی بوده اما مشخصا دلیل اصلی واکسینه نشدن آنها بوده است. 
دریافت واکسن کرونا توسط بازیکنان به نکته مهمی برای باشگاه‌های لیگ برتری در پنجره تابستانی تبدیل شده است، خصوصا که آنها نگران افزایش دوباره مبتلایان در بازه زمستانی هستند که دیدارهای مهمی نیز برگزار خواهد شد. 
حالا دیلی میل مدعی شده که باشگاه‌های لیگ برتری در حال بررسی شرایط مذاکره با مدیر برنامه‌ها هستند تا بازیکنان را از طریق آنها وادار کنند که درباره تصمیم‌شان برای تزریق واکسن کرونا تجدید نظر کنند. 
این موضوع حتی ممکن است برای بازیکنانی که می‌خواهد تیم‌های ملی کشورشان را در رقابت‌های جام جهانی قطر همراهی کنند دردسرساز شود چون بر اساس قوانین این کشور، هر فرد خارجی که واکسن کرونا دریافت نکرده باشد باید پنج روز خودش را قرنطینه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها