أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۵۷۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۲۵ تير ۱۴۰۱
ستاره جوان استقلال در تمرین امروز حضور پیدا نکرد تا موضوع جدایی او جدی‌تر به نظر برسد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده که با پیشنهاد باشگاه شارلروای بلژیک مواجه شده طی روزهای گذشته با توجه به اینکه مبلغ رضایت‌نامه اش به حساب باشگاه واریز نشده بود درتمرینات استقلال شرکت می‌کرد.

این بازیکن بندی در قراردادش وجود دارد که با پرداخت 250 هزار دلار به استقلال می‌تواند به یک تیم خارجی بپیوندد و به همین خاطر او قصد جدایی کرده بود.

درباره حسین‌زاده گفته می‌شد که این بازیکن با باشگاه بلژیکی به اختلاف هایی بر سر پرداخت مبلغ رضایتنامه به استقلال خورده اما ناگهان غیبت او در تمرین امروز باعث تعجب همگان شد.

حسین‌زاده بدون اطلاع قبلی در تمرین امروز استقلال حضور پیدا نکرد تا اینطور به نظر برسد  که انتقال او به باشگاه بلژیکی قطعی شده است. این در حالی است که مدیران استقلال در صدد بودند نظر ستاره جوان و ملی‌پوش تیم خود را برای جدایی برگردانند و او را در جمع نفرات خود حفظ کنند.

باید منتظر اعلام رسمی باشگاه استقلال و همچنین خود حسین زاده در این خصوص باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها