يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۶۲۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۴     ۲۶ تير ۱۴۰۱
شرینگام:
تدی شرینگام، اسطوره باشگاه منچستریونایتد، از مدیران این باشگاه خواست تا با فروش کریس رونالدو، بودجه لازم برای به خدمت گرفتن بازیکنان مناسب را در این تابستان فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، رونالدو که در تابستان قبل به الدترافورد برگشت، از شرایط این باشگاه راضی نیست و به مدیران یونایتد اعلام کرده است که در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، این باشگاه را ترک می کند اما پیشنهادهای چندانی برای این ستاره 37 ساله ارائه نشده است.
در این بین مدیران منچستریونایتد هم تمایلی برای از دست دادن این ستاره پرتغالی ندارند و اریک تن هاخ، سرمربی جدید شیاطین سرخ هم اعلام کرد که رونالدو که تا تابستان 2023 قرارداد دارد و جایی نخواهد رفت.
اما شرینگام معتقد است که فروش رونالدو می‌تواند به سود همه طرفین باشد.
او به اسپورتس میل گفت:" مردم می گویند که تن هاخ می خواهد تیمش را حول رونالدو بسازد اما اگر بخواهد برود، می رود. این درهای جدیدی به روی یونایتد باز خواهد کرد. با چنین دستمزدی شما می توانید دو سه بازیکن جدید به خدمت بگیرید و هر ماه پول زیادی برای هزینه کردن باقی می ماند.

زندگی ادامه دارد. او می خواهد برود و جای دیگری بازی کند بنابراین بازیکنانی را به خدمت بگیرید که می دانید در تمام طول فصل قوی و با ثبات هستند.
رونالدو آنچه در حال رخ دادن است را تماشا خواهد کرد. او شرایط دوران فرگوسن را احساس کرده و می بیند که باشگاه اکنون چطور اداره می شود و می بیند که شرایط اکنون مانند گذشته نیست.

اگر در فوتبال درجا بزنید، افت می کنید و شاید رونالدو هم این شرایط را می بیند. آن خریدهای بزرگ کجا هستند؟
اگر من جای رونالدو بودم، می گویم بجنب یونایتد، در بازار نقل و انتقالات چکار می کنید؟
رونالدو شاید یک یا دو سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند و حقش است که از فوتبالش در بالاترین سطح لذت ببرد."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها