أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۷۸۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۸ تير ۱۴۰۱
رونمایی از ستاره‌های جذاب تیم عطایی؛
تیم ملی والیبال ایران پنجشنبه شب کار خود را در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، لیگ ملت ها به حساس ترین روزهای خود یعنی مرحله نهایی نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ جایی که هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند در شهر بولونیا رقم زننده یک جشنواره والیبالی جذاب و فوق العاده خواهند بود.

ملی‌پوشان ایران با وجود عملکرد پر فراز و نشیب در هفته اول مسابقات در ادامه اوضاع را تغییر دادند و نهایتاً با کسب سه پیروزی مهم و حیاتی در هفته سوم، به عنوان تیم هفتم راهی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها شدند.

پنجشنبه شب بار دیگر شاهد یک رقابت کلاسیک در والیبال دنیا خواهیم بود؛ جایی که تیم ملی والیبال ایران در بولونیا به مصاف لهستان خواهد رفت. این دو تیم در مرحله گروهی مسابقات نیز به مصاف هم رفته بودند که در آن دیدار تیم بهروز عطایی در مقابل چشمان ١٠ هزار هوادار حاضر در گدانسک موفق به شکست لهستان شد.

 
 

ایران هیچ وقت رقیب ساده‌ای برای لهستانی‌ها نبوده است. تیم اول رنکینگ FIVB در دو مسابقه قبلی خود برابر ایران(المپیک و VNL) متحمل شکست شده بنابراین با بالاترین انگیزه پا به جدال پنجشنبه شب می‌گذارد. در سمت مقابل تیم ملی ایران به دنبال یک پیروزی دیگر و ثبت هت‌تریکی تاریخی برابر لهستانی‌ها خواهد بود.

بعید به نظر می‌رسد که شاهد تغییر خاصی در هفته سوم لیگ ملت‌ها در لیست تیم ملی والیبال ایران باشیم بنابراین بهروز عطایی با نفرات زیر پا به مرحله نهایی لیگ ملت‌ها خواهد گذاشت.

پاسور‌ها: محمدطاهر وادی، فاضل پژمان
لیبرو‌ها: محمدرضا حضرت‌پور، ابوالفضل قلی‌پور
پشت‌خط‌زن‌ها: امین اسماعیل‌نژاد، بردیا سعادت
قدرتی‌زن‌ها: میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، احسان دانش‌دوست
سرعتی‌زن‌ها: مهدی جلوه، امیررضا سرلک، محراب ملکی، امیرحسین توخته

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها