أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۰۹۸۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۸ تير ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد رویای رفتن به فوتبال اروپا از سر علیرضا رضایی افتاده که او اینگونه با انگیزه تمرین می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد علیرضا رضایی 22 ساله بعد از نیم فصل حضور ثابت در ترکیب پیکان در لیگ برتر به استقلال برود و بتواند با حضور در 7 مسابقه اینقدر خوب خودش را نشان بدهد. دروازه‌بان جوان آبی ها اما با وجود حضور سیدحسین حسینی آماده و باانگیزه در استقلال توانست در 7 مسابقه حذفی و لیگ وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده بگیرد و عملکرد خوبی برجای بگذارد.

این گلر باانگیزه بعد از پایان لیگ بیست و یکم پیشنهادهایی از داخل و خارج کشور دریافت کرد؛ او در قراردادش بندی وجود داشت که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند با پرداخت 250 هزار دلار آزاد شود. اگرچه یک تیم پرتغالی خواهان جذب رضایی بود و یکی دوتیم داخلی ایران برای استخدام رضایی اقدام کرده بودند، اما این دروازه بان سرانجام با مسئولان باشگاه صحبت کرد و ماندگار شد.

رضایی چندی قبل در مصاحبه ای از علاقه اش برای بازی در اروپا و رساندن سود مالی بابت این انتقال به باشگاه استقلال سخن گفت اما بعد از گفت و گو با مدیران باشگاه استقلال او تصمیم به ماندن در جمع آبی ها گرفت.

این دروازه بان البته خوب می‌داند برای رسیدن به قفس توری استقلال کار سختی در پیش خواهد داشت؛ رقیب او سیدحسین حسینی صاحب دستکش طلایی فصل گذشته لیگ برتر است که به اردوهای تیم ملی نیز برگشته و نمی‌خواهد جام جهانی قطر را از دست بدهد. از طرف دیگر حسینی امسال با خروج وریا غفوری از لیست استقلال کاپیتان اول آبی‌پوشان محسوب می‌شود.

با این وجود رضایی حالا که تصمیم خود برای ماندن در استقلال را گرفته، با تمام انگیزه تلاش خواهد کرد تا بتواند با دروازه بان شماره یک آبی ها رقابت کند. این گلر آینده دار در تمرینات روزهای گذشته استقلال سخت کار کرده و بدون شک این رویه را در ادامه آماده سازی پیش فصل تا شروع لیگ برتر ادامه خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها