أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۵۰۹۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۵     ۲۸ تير ۱۴۰۱
مدیرکل تامین اجتماعی استان قم با حضور در پویشگاه نواوری های بنیادین از حمایت تمام قد این اداره کل از شرکت های دانش بنیان در سطح استان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل تامین اجتماعی قم، محمد عاشوری در این بازدید دو ساعته که در هفته تامین اجتماعی انجام شد، در جریان آخرین دستاوردها و همچنین مشکلات این شرکت دانش بنیان قرار گرفت و گفت: سازمان تامین اجتماعی تا کنون دستورالعمل و بخشنامه های متعددی در راستای حمایت از تولید به ادارات کل استانی خود ابلاغ کرده است اما در دولت سیزدهم این مهم با شتاب بیشتری در حال انجام است.

وی افزود: دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل تامین اجتماعی از ابتدای انتصاب خود در مسند مدیرعاملی سازمان همواره بر حمایت از تولید تاکید داشته و با توجه به شعار امسال، حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیان را در دستورکار سازمان تامین اجتماعی قرار داده است.

دکتر سید محمد میری مدیرعامل این شرکت نیز در این دیدار با تشریح امکانات علمی در شرکت و تبیین خط مشی راهبردی، گزارشی از فعالیتهای این پویشگاه ارائه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها