يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۸۹۶
زمان انتشار: ۱۶:۱۰     ۲۸ تير ۱۴۰۱
شبکه‌ها و سایت‌های ضدانقلاب در جدیدترین اعمال شنیع خود با جعل یک پوستر با عنوانی سراسر کذب، اقدام به لجن‌پراکنی علیه ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم کردند.

به گزارش پایگاه 598، شبکه‌ها و سایت‌های ضدانقلاب در جدیدترین اعمال شنیع خود با جعل یک پوستر با عنوانی سراسر کذب، اقدام به لجن‌پراکنی علیه ارزش‌های دینی و اعتقادی مردم کردند.

در پوستر اصلی، موضوع این نشست در رابطه با عفاف و چالش‌های جدید آن بوده و این نشست به تاریخ 21 تیرماه در دانشگاه قزوین برگزار شده است و هیچ ارتباطی با موضوع مشمئزکننده منعکس شده در شبکه‌های ضدانقلاب ندارد.

فریبا علاسوند، عضو هیات علمی پژوهشکده زن و خانواده که تصویر و نام وی ذیل پوستر اصلی و جعلی موجود در تصویر فوق آمده در همین باره گفته است: "اصل پوستر و محتوای سخنرانی بنده به صورت متن و صوت موجود است. از این که حرمت آدمیان را نگه میدارید متشکرم"

جعل ناشیانه یه طرح

در همین رابطه سید علی قاسم زاده، رییس دانشگاه امام خمینی(ره) نیز طی پیامی نوشت: "این حرکت کودکانه و سفیهانه اتفاقا مصداق مثل «دزد ناشی به کاهدان می زند» است. و البته مرا به یاد این جمله حضرت امام (ره) می‌اندازد که هرگاه دیدید دشمن روی چیزی حساس شده بدانید مسیرتان صحیح و نقشه راه تان دقیق انتخاب شده است." 

حقیقت همایش برگزار شده در لینک زیر آشکار است و روسیاهی بر ذغال مانده و خواهد ماند:

https://news.ikiu.ac.ir/?p=38763

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها