يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۰۹۹۶۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۲۹ تير ۱۴۰۱
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین بت) خواستار مستثنی شدن این سازمان از قوانین مربوط به رعایت حقوق فلسطینیان در زندان شد.

به گزارش پایگاه 598، شین بت قصد دارد تا از رعایت قوانین مربوط به تامین حداقل فضای مورد نیاز برای زندانیان فلسطینی مستثنی شود.

افزایش شمار زندانیان فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی سبب شده است تا سازمان امنیت داخلی اسرائیل خواستار آن شود تا از شمولیت دستور سال 2017 دادستان عالی رژیم صهیونیستی به منظور رعایت حقوق اولیه زندانیان فلسطینی خارج شود.

گفته می شود سه مقام ارشد شین بت از جمله ریاست دایره بازجویی سازمان امنیت داخلی اسرائیل در دیدار با نمایندگان افراطی پارلمان اسرائیل تهدید کرده‌اند که در صورت عدم اصلاح قانون و تامین خواسته‌های این سازمان ممکن است برخی از افراد بازداشت شده فلسطینی را از بازداشتگاه ها آزاد کنند تا بدین شکل نمایندگان پارلمان اسرائیل را به منظور تامین خواسته‌های غیرقانونی خویش تحت فشار قرار دهند.

براساس اعلان گروه‌های حقوق بشری بیش از 4500 اسیر فلسطینی از جمله 34 زن و 180 کودک در زندان‌های رژیم صهیونیستی محبوس هستند که از این تعداد بیش از 500 نفر بدون طی مراحل قضایی و رسیدگی به اتهامات در دادگاه ها در بازداشت موقت به سر می برند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها