أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۰۱۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۳۰ تير ۱۴۰۱
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از واژگونی یک دستگاه تریلر ولوو در کمربندی دوم تهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سرهنگ نوراله خادم درباره این حادثه گفت: یک دستگاه تریلر ولوو حامل بار سنگ و سرامیک در حوالی ساعت 5:30 صبح امروز، پنجشنبه 30 تیرماه، در حال حرکت در مسیر غرب به شرق محور کمربندی دوم تهران بود که ناگهان از مسیر خود منحرف شده و ابتدا به یکی از تابلوهای حاشیه راه برخورد کرده و در ادامه با نیوجرسی میانه راه تصادف کرده و قسمت بار آن به سمت چپ واژگون شد. 

وی با بیان اینکه درپی این حادثه بخشی از مسیر مسدود شد، گفت: با توجه به زمان وقوع این حادثه ترافیک سنگینی در محدوده ایجاد نشده و با حضور عوامل پلیس راه سریعا مدیریت ترافیک و ایمن سازی تردد در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر تردد در این محور به شکل روان در حال انجام است.

خادم با بیان اینکه در این حادثه خسارت سنگینی به تریلر وارد شد، گفت: اما خوشبختانه آسیب جانی به فردی وارد نشده و راننده وسیله نیز سالم است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ درباره علت وقوع این حادثه نیز گفت: بررسی کارشناسان پلیس راهنمایی و  رانندگی نشان می‌دهد که عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده تریلر دلیل وقوع این حادثه بوده است.

وی در همین راستا به رانندگان و به خصوص رانندگان خودروهای سنگین توصیه کرد که حتما قبل از رانندگی، خواب و استراحت کافی داشته باشند و چنانچه که در طول مسیر نیز با احساس خستگی و خواب آلودگی مواجه شدند، حتما با توقف در حاشیه امن راه، استراحت کرده  وسپس به مسیر خود ادامه دهند.

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران - این حادثه خسارت جانی نداشت

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

تصادف تریلر در کمربندی دوم تهران + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها