أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۱۶۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
به وقت بی مسئولیتی؛
سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران بدون دریافت هیچ تضمینی همچنان در جایگاه قبلی ابقا شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، «دراگان اسکوچیچ در پست سرمربیگری تیم ملی ایران ابقاء شد». جمله‌ای که احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال پس از دو هفته عجیب و غریب شنبه گذشته به زبان آورد تا سرمربی کروات تیم ملی پس از انواع و اقسام گمانه زنی‌ها و نظرات متعدد همچنان در جایگاه خود باقی بماند.

اسکوچیچ در حالی به امور فنی تیم ملی ایران در روزهای پیش رو می‌پردازد که فدراسیون فوتبال برای برکناری او تنها نیاز به «بله» علی دایی داشت؛ اما شهریار فوتبال ایران درخواست‌های متعدد از سوی مسئولان ورزش کشور را رد کرد تا میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال در این باره تصمیم هوشمندانه‌ای را بگیرد.

ماجدی که خودش را برای تنور انتخابات هشتم شهریورماه آماده می‌کند می‌دانست هر تصمیمی جز انتخاب علی دایی و برکناری اسکوچیچ می‌تواند در فردای روز انتخابات توسط رئیس جدید تغییر کند.

از این رو با مشورت حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون از انتخاب امثال امیر قلعه نویی سر باز زد تا بار دیگر جنگ برای رسیدن به صندلی قدرت ریاست فدراسیون تکلیف مهم‌ترین جایگاه تیم ملی ایران را مشخص کند.

از سوی دیگر به حد نصاب نرسیدن اعضای هیأت رئیسه برای برکناری قانونی اسکوچیچ موضوع دیگری بود که ماجدی به آن توجه کرد تا با مشکل حقوقی در این زمینه روبرو نشود.

مشکلات فراوان مدیریتی فدراسیون فوتبال سبب شد تا آنها همچنان تصمیم به ابقای اسکوچیچ در رأس کادر فنی ملی پوشان بگیرند اما بر هیچ کس پوشیده نیست سرمربی کروات احتمالا نهم شهریورماه (فردای انتخابات فدراسیون) بار دیگر با همین میزان فشار مدیریتی روبرو شود.

آنچه در فدراسیون فوتبال به وضوح رصد می‌شود عدم توجه به قرارداد با سرمربی کروات تیم ملی ایران تا پایان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است. قراردادی که در صورت نشستن اسکوچیچ روی نیمکت ایران در تقابل با انگلیس، آمریکا و ولز تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ به طور خودکار تمدید می‌شود.

شفاف‌ترین موضع در داخل ابهامات بی سابقه مربوط به نیمکت تیم ملی ایران بدون تاریخ و امضا بودن قرارداد با اسکوچیچ است. مدیران فعلی فدراسیون در انتظار تصمیم مدیران بعدی هستند اما هر دو طیف اعتقادی جز برکناری او ندارند. تصمیمی که به احتمال زیاد پس از برگزاری مجمع انتخاباتی و تعیین رئیس بعدی اجرایی می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها