أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۲۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۱ مرداد ۱۴۰۱
مزیت رقابتی مس کرمان به لیگ برتر می‌رسد؟
شاگردان فرزاد حسین‌خانی روز گذشته مقابل یکی از سرسخت‌ترین تیم‌های لیگ قرار گرفتند و نکته مهم گل‌نخوردن مقابل مهاجمان زهردار این تیم بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش‌سه"، بازی دوستانه گل گهر سیرجان و مس کرمان اولین رونمایی دو تیم در استان کرمان محسوب می شد و هرچند به دلیل اتفاقات 5 دقیقه آخر مسابقه، بازی به دقیقه 90 نرسید اما به هرشکل هواداران دو تیم موفق شکل جدید تیم‌هایشان در آستانه فصل جدید را از نزدیک مشاهده کنند و نکته مهم برای نارنجی‌پوشان کرمانی گل نخوردن مقابل مهاجمان یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتر بود.
این بازی البته تا آخرین دقایق با یک گل به سود مس کرمان ادامه داشت تا فرزاد حسین خانی و شاگردانش در بدو ورود مجدد به لیگ برتر در این بازی دوستانه هم نمایش دلگرم کننده ای از خود ارائه دهند.
با تاکیدی که مس کرمان بر حفظ شاکله تیم فصل قبل خود داشت، این تیم در اولین بازی تدارکاتی جدی خود هماهنگی خوبی از خود نشان داد که نشات گرفته از همان بازی های فصل قبل لیگ یک بود. مس کرمان که در بازی های فصل قبل لیگ یک حداقل گل خورده را ثبت کرده بود، در بازی برابر گل گهر در سیرجان نیز با حفظ دروازه خودی و دادن کمترین موقعیت گل به حریف نشان داد، درصدد است میراث گرانبهای فصل قبل خود را در حفظ دروازه با خود به لیگ برتر منتقل نماید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها