کد خبر: ۵۱۰۲۶۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، تایید کرد که جدایی روبرت لواندوفسکی شرایط مبهمی برای بخش تهاجمی این تیم رقم زده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، لواندوفسکی که در این تابستان راهی بارسا شد، در 8 فصل حضور در بایرن، 6 بار آقای گل بوندس لیگا شد و در دو سال اخیر توانست جایزه بهترین بازیکن فیفا را از آن خود کند.
او که تنها یک سال از قراردادش با بایرن مانده بود، با اصرار از این باشگاه جدا شد و هرچند باواریایی ها ستاره ای مانند سادیو مانه را به خدمت گرفتند اما توماس مولر اعتقاد دارد که با رفتن لواندوفسکی شرایط بایرن در فاز هجومی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

او به بیلد گفت:" همه طرفین تصمیم گرفتند که لوا بایرن را ترک کند. دلایلی برای این مسئله وجود داشت. و البته ما نمی دانیم چه چیزی در انتظارمان است وقتی بازیکنی که همیشه 50-30 گل در هر فصل به ثمر می‌رساند، دیگر در زمین نیست.
قرار نیست با رفتن لوا ما 10 نفره بازی کنیم. البته توپ های زیادی برای او ساخته می شد. اکنون فرصت های و موقعیت های گلزنی برای سایر بازیکنان ایجاد خواهد شد.
بازی ما طوری بود که توپ به طور ناخودآگاه به سمت لوا می رفت. ما هرگز برنامه بازی ای بر این مبنا نداشتیم که تو به سمت او برود اما وقتی می دانید که چنین مهاجمی دارید، توپ را به او می سپارید. اکنون شرایط تغییر کرده و هیجان انگیز است که ببینیم خط حمله مان چطور پیشرفت می کند."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها