أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۴۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
تیم نساجی امروز در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش از فصل خود در استادیوم کارگران میزبان تیم ذوب آهن خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، مصاف نساجی با ذوب آهن در بازی های دوستانه پیش از فصل یک اتفاق تکراری است و شاگردان حمید مطهری بعد از این بازی مهیای سفر به ترکیه خواهند شد و قرار است این سفر سه شنبه هفته جاری انجام شود.

نساجی از سه بازی دوستانه قبلی در برابر تیم های ملی نوجوانان و امیدهای نساجی که قهرمانی لیگ برتر را یدک می کشد برنده شد و در مصاف با  پرسپولیس به نتیجه مساوی 3-3 دست یافت. نساجی در این سه بازی دوستانه 12 گل زد و 7 گل خورد و این نشان می دهد نساجی در فصل جدید با مربیگری حمیدمطهری چهره یک تیم تهاجمی را به خود خواهد گرفت.

ذوب آهن هم با مهدی تارتار فصل گذشته در اولین فصل حضور در لیگ برتر با این مربی به رتبه خوب هفتمی دست پیدا کرد و این فصل با تغییرات کمتر به نسبت فصل گذشته تلاش می کند رتبه بهتری را برای خود دست و پا کند. شاگردان مهدی تارتار هم پیش از این بازی در مصاف دوستانه با فجر سپاسی با دو گل پیروز شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها