يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۴۲۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۵     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
بازی های لیگ برتر امروز قرعه کشی می شود و تیم ها متوجه ترتیب بازی های خود در فصل جدید مسابقات خواهند شد که این موضوع برای برخی تیم ها پر اهمیت و برخی تیم ها کم اهمیت است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، قرعه سخت و آسان در هفته های ابتدایی از بحث های مهم بعد از قرعه کشی بازیها است. اما آنچه که اجتناب ناپذیر است اینکه همه تیم ها با هم بازی خواهند کرد. از موارد مورد انتظار اهالی فوتبال رویارویی دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته اول یا به عبارتی دیگر در هفته های ابتدایی است که تا اکنون این موضوع محقق نشده است و مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در خصوص چرایی این موضوع آنرا یک اتفاق طبیعی قلمداد می کنند. با این حال نمی شود منکر شد شیوه چینش تیم ها در گلدان های قرعه کشی به گونه ای است که مثلا تیم های آبی و قرمز نباید در یک هفته به صورت مشترک میزبان باشند. چرا که هر دو تیم در استادیوم آزادی به میدان می آیند. به واقع تیم های همشهری و حتی در برخی استان ها تیم های هم استانی در یک هفته میزبان یا میهمان نخواهند بود.

با این اوصاف و با توجه به تجربیات گذشته احتمالا تیم های استقلال و پرسپولیس یک بار دیگر در هفته هفتم یا هشتم و شاید هم نهم با هم بازی خواهند کرد.

فصل جدید بازی های لیگ برتر قرار است از 21 مرداد آغاز شود. پیش از این قرار بود شاهد برگزاری دیدار سوپر جام بین تیم های استقلال و نساجی باشیم که با نظر سازمان لیگ این دیدار به تعطیلات نیم فصل کشیده است. این در حالی است که این دیدار در خیلی از کشورها پیش از شروع فصل برگزار می شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها