امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۰۴۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
رئیس کمیته ملی المپیک گفت: رشته تیراندازی همیشه از اولویت‌های ما بوده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری در مراسم تجلیل از مدال آوران مسابقات تیراندازی جام جهانی باکو اظهارداشت: این سالن امروز به دلیل حضور خانواده شهید مزین شده است. ما به شهدا احتیاج داریم آنها به تجلیل از ما نیاز ندارند. مسیری را آغاز کرده که روشن است. تیراندازی در مسیر جهش قرار گرفته و باید حمایت کنیم تا به قله های متعالی و به هدف نهایی برسد. با شناختی که من از این‌مجموعه دارم  این اتفاق می‌افتاد. در آینده نزدیک این فدراسیون جزو سه فدراسیون برتر خواهد بود. اکنون جزو ۶ فدراسیون برتر است. همه باید قدردان گذشتگان این فدراسیون باشیم. همه کسانی که در طول تاریخ برای این فدراسیون زحمت کشیده‌اند قدردانی می‌کنیم. 

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: تیراندازی با انگیزه ای که با شما قله های هدف می‌رود ما و همه ارگان‌ها در کنار شما هستیم. ما به عنوان یک وظیفه در کنار شما هستیم. در مدت اخیر یعنی از توکیو رو به صعود هستید  باکو هم یکی از ایستگاه‌هایی است که درخشیدید. در مورد مشکلات هم من مطلع هستم و مدام در ارتباط هستیم. تیراندازی همیشه جزو اولویت‌های ماست. همیشه به عنوان رئیس کمیته می‌گویم همیشه به عنوان یک اولویت کنار شما هستم. به پیشکسوتان احترام بگذارید. آنها مثل یک ریشه هستند و باید قدردان آنها باشید. 

وی گفت: من همیشه هانیه رستمیان را دنبال می‌کنم. باورم این است که باید حمایت ما دوبرابر باشد و این عین عدالت است. ما نسبت به ورزش قهرمانی زنان یک عقب ماندگی داریم باید سرمایه گزاری ۱۰ ساله را بیشتر کنیم تا خانم ها به مردان برسند. اگر در تیراندازی روی زنان سرمایه گزاری کنیم نتیجه آن را می‌گیریم. حضور دختران تیراندازی در عرصه بین‌المللی اتفاق خوبی است. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها