کد خبر: ۵۱۰۵۰
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱
پس از انتقادات شديد از فيلم جديد "سرزمين خون و عسل" "آنجلينا جولي"، بازيگر آمريكايي درباره جنگ بوسني، اكران اين فيلم در مسكو نيز با انتقادات گسترده اي روبرو شد.

به گزارش فارس به نقل از پايگاه اينترنتي "وترنزتودي"، فيلم "آنجلينا جولي" با عنوان " در سرزمين خون و عسل" كه پيشتر در صربستان اكران شده بود در اكران نخست خود در اين كشور تنها توجه 13 نفر را به خود جلب كرد.

بر اساس اين گزارش، فيلم سرزمين خون و عسل جولي با انتقادات بسيار زيادي از جامعه صربستان روبرو شد زيرا مردم اين كشور اين فيلم را تبعيض آميز خواندند.

اين در حالي است كه در 31 ماه مارس 2012، گروه وطن پرسي روسيه به نام "روسكي اوبراز" در هنگام اكران اين فيلم مانع از پخش آن در مسكو شدند.

اعضاي اين گروه به سالن نمايش هجوم آوردند و پارچه اي را كه روي آن در حالي تصوير آنجلينا جولي را كه از دهانش خون بيرون مي ريخت و زير آن نوشته شده بود: صرب ها را كشتيد؟ نه. ما چيزي درباره اين مسئله نشنيديم" را مقابل تماشاچيان باز كردند.



گزارش هاي ديگر نشان مي دهد كه "آنجلينا جولي"، كارگردان اين فيلم، و برخي دست اندركاران صربي اين فيلم مورد تهديد قرار گرفته اند.

آنجلينا جولي در اين خصوص به روزنامه گاردين گفته است كه پيام هاي تهديد آميزي را به صورت آنلاين دريافت كرده، شيشه اتومبيل يكي از دست اندركاران فيلم وي نيز شكسته شده و تلفن و ايميل هاي برخي ديگر از اعضاي اين فيلم نيز هك شده اند.



«در سرزمين خون و عسل» به جنگ بوسني در دهه 1990 پرداخته و فيلم پيرامون داستان عشق «دنيل»، يك سرباز و پسر يك ژنرال صرب، و «آيلا»، هنرمند بوسنيايي، است؛ عشقي كه با آغاز جنگ ابعاد ويرانگر و مبهمي پيدا مي كند. «آيلا» از اردوگاه اسرا سر در مي آورد، جايي كه زنان به شكلي سازمان يافته مورد تجاوز جنسي قرار مي گيرند، و فرمانده اردوگاه كسي نيست جز «دنيل».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها