يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۶۳۱
زمان انتشار: ۰۸:۵۰     ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
کریم بوستانی:
مربی اسبق استقلال گفت: اگر استقلال بتواند سپاهان را شکست بدهد می تواند بازی های بعدی اش را هم با برد و نتیجه لازم تمام کند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، کریم بوستانی، مربی اسبق استقلال که سابقه مربیگری در سپاهان را هم دارد، درباره قرعه استقلال و بازی هفته اول این تیم مقابل سپاهان اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال در هفته اول به سپاهان خورد. نظرتان در این باره چیست؟

سپاهان تیم بزرگی است و در این مدت هم بازیکنان خوبی گرفته. گرچه تعدادی از نفراتش را از دست داد اما یارگیری خوبی داشت. اردوی خوبی هم در ترکیه برگزار کرده‌اند و بازی‌های دوستانه خوبی انجام دادند.

به نظر شما بازی دو تیم چطور از آب در خواهد آمد؟

هر دو تیم مربیان خارجی جدید گرفته‌اند و به نوعی هیچ‌کس شناختی از فوتبال این دو تیم ندارد. تحلیل دقیقی نمی‌توان از سبک بازی این دو تیم داشت چون استقلال هم تعدادی از نفراتش را از دست داده و چند بازیکن جدید گرفته.

به نظر شما قرعه استقلال سخت است یا آسان؟

قرعه استقلال با شروع بازی هایش با سپاهان سخت است. این وضعیت برای سپاهان هم یکسان است. این دو تیم شناختی از هم ندارد و نمی دانند چه تاکتیکی را از تیم مقابل خواهند دید. فکر می کنم این بازی مثل یک هندوانه در بسته است و دو تیم ناشناخته روبروی هم قرار می گیرند. بنابراین فکر می کنم قرعه استقلال هم قرعه ای معمولی است.

با این وضعیت قرعه استقلال سخت شد/ هم سپاهان ناشناخته است هم تیم ساپینتو/ دیگر بهانه ای برای دربی هفته دوزادهم قابل قبول نیست

با نگاهی به ۵ بازی اول استقلال می توان گفت شروع مسابقاتش نسبتاً آسان است؟

اصلا این طور نیست! همه تیم های لیگ برتری در سطح اول باشگاهی ایران قرار دارند و همه با بازیکنان خوب و تدارکات لازم به مسابقات می آیند. من فکر می کنم اگر استقلال، سپاهان را ببرد می تواند با شرایط خیلی بهتری در هفته‌های بعد به میدان برود.

بازی با دو تیم لیگ برتری شده ملوان و مس کرمان بعد از سپاهان چطور است؟

معمولاً تیم هایی که از لیگ پایین تر به بالا می آیند به ظاهر ضعیف هستند اما اینقدر انگیزه دارند که ممکن است همان انگیزه کار دست حریفشان بدهد. مس کرمان در بازی‌های تدارکاتی اش نشان داد که چقدر تیم خوبی است. اما قانون فوتبال می گوید بر اساس کلاس بازی، استقلال باید ملوان و مس را شکست بدهد اما فوتبال غیر قابل پیش بینی است.

درباره دربی هفته دوازدهم حرفی دارید؟

تا آن زمان هر دو تیم به شناخت کافی از یکدیگر دست پیدا کرده‌اند و آنالیز دقیقی از هم دارند. دیگر دغدغه این را ندارند که ما حریف مان را نمی شناسیم یا بهانه هایی از این دست، قابل قبول نیست.

برخی هواداران معتقدند حضور چندین مهاجم در استقلال در خط حمله  ترافیک ایجاد کرده است؟

این قطعا به نگاه مربی برمی‌گردد. به نظر من این ترافیک خیلی هم خوب است. چون استقلال باید در چند تورنمنت مختلف بازی کند پس می تواند بهترین نفراتش را در خط حمله بازی بدهد. خط حمله یکی از خطوط مهمه هر تیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها