أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۶۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
ِاوگنی لِوچنکو:
ِاوگنی لِوچنکو، رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال هلند به انتقاد از رفتار باشگاه بارسلونا با فرانکی دی یونگ پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، شرایط برای فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی و جوان بارسلونا اصلا مساعد نیست و آینده او در هاله ای از ابهام قرار دارد. بارسلونا برای کاهش مشکلات اقتصادی خود خواهان جدایی دی یونگ و انتقال او به منچستریونایتد یا چلسی شده است. در واقع باشگاه به دی یونگ اعلام کرده که یا باید جدا شود یا با شرط کاهش دستمزد به کار خود در نوکمپ ادامه دهد. حالا ِاوگنی لِوچنکو، رئیس اتحادیه بازیکنان فوتبال هلند مدعی شد این نهاد از فرانکی دی یونگ حمایت خواهد کرد و بارسلونا در حال اخاذی کردن از این بازیکن برای بهبود شرایط مالی خود بوده است.

ِاوگنی لِوچنکو گفت: "اتحادیه باید از همه بازیکنان هلندی در کشورهای مختلف محافظت کند. در حال حاضر به نظر می رسد یکی از بازیکنان توسط یک باشگاه مورد اخاذی قرار گرفته و این وظیفه اتحادیه است ایستادگی کرده و از این بازیکن حمایت کند. من می ترسم که باشگاه بارسلونا با کاهش مشارکت فرانکی دی یونگ در تیم، به فشار خود روی این بازیکن ادامه دهد. من امیدوارم پاسخ دی یونگ در مورد درخواست کاهش حقوق منفی باشد. سیاست بلندمدت این باشگاه عجیب دراماتیک است. وقتی قرار باشد بازیکنان تاوان شرایط نابسامان اقتصادی باشگاه را بپردازند، اوضاع دیوانه وار می شود."

این رفتار بارسلونا در روزهای اخیر مورد انتقاد افرار دیگری نیز قرار گرفته است. گری نویل، مدافع سابق یونایتد و مفسر اسکای اسپورت نیز همین رویه را در پی گرفته و سیاست بارسلونا در مورد فروش فرانکی دی یونگ را غیر اخلاقی توصیف کرد. حتی گری نویل تا جایی پیش رفت که مدعی شد دی یونگ باید بابت این رفتار از باشگاه بارسلونا شکایت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها