يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۶۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۶ مرداد ۱۴۰۱
معاون رئیس جمهور:
معاون پارلمانی ریاست جمهور گفت: برخلاف تلاش دشمنان برای نا امیدی مردم شاهد هستیم که موج امید به آینده در کشور رشد داشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمد حسینی ظهر پنجشنبه در اولین یادواره سه هزار شهید قشقایی بیان کرد: برخی فکر می‌کردند که با شروع جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان به تهران برسد اما حضور پرشور مردم در دفاع از کشور این خیال خام را از بین برد.

وی ادامه داد: منافقان دم از حمایت از حقوق بشر می‌زنند اما جالب اینجاست که بیش از ١۶ هزار شهید ترور در کشور ما توسط منافقان به ثبت رسیده است.

حسینی یادآور شد: فرقی نمی‌کند در چه تاریخی باشیم مهم این است که فرماندهان و بزرگان ایلات مختلف نظیر ایل بزرگ قشقایی همواره در راستای توسعه حق در صحنه آمده و از حق دفاع کردند.

معاون پارلمانی ریاست جمهور خاطرنشان کرد: ایلات مختلف کشور علاوه بر اینکه متحد هستند دارای شخصیت‌های منحصر به فردی هستند که هرکدام از این عالمان در جهان می‌توانند اثرگذار باشند.

او ادامه داد: اگر دشمنان جرأت نمی‌کنند دیگر از گزینه نظامی بر علیه ایران استفاده کنند به خاطر رشادت‌های است شهدا از خود به یادگار گذاشته اند این در حالی است که دولت سیزدهم نیز اولویت خدمت گذاری خود را خدمت به شهدا عنوان کرده است.

وی افزود: ریل گذاری در دولت سیزدهم در تمامی شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی، صنعت و سیاست خارجی و … تغییر کرده است و میزان اثرگذاری ایران در منطقه کاملاً تغییر کرده است.

حسینی افزود: در آخرین سفری که ریاست جمهور روسیه به ایران داشت بزرگترین سرمایه گذاری تاریخ ایران ثبت شد و شاهد خواهیم بود به زودی طرح‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در کشور به بهره برداری خواهد رسید.

وی افزود: طی هفته آینده آخرین سفر استانی ریاست جمهوری نیز انجام خواهد شد و تمامی مشکلات توسط هیأت دولت در استان‌ها از نزدیک دیده شده و تلاش شده تا مشکلات از بین برود.

به گفته این مقام مسئول برخی در تلاش اند تا با ایجاد شرایط ناامیدی مردم را ناامید کنند اما شاهد هستیم که دولت در حال فعالیت بوده و اقدامات بزرگی نیز کشور در حال انجام است.

معاون پارلمانی ریاست جمهور در پایان نسبت به قرائت پیام ریاست جمهور اقدام کرد، که از جمله مواردی که در این پیام آمده است: شهدا و عالمان دینی ایل قشقایی یکی از منحصر به فرد ترین افراد جامعه اند.

در ادامه آمده است: صمیمانه‌ترین سلام‌ها را به ایل قشقایی ابراز داشته و به تمامی شهدای ایل قشقایی سلام کرده و باید این افتخار آفرینی توسط شهدای قشقایی عاملی برای توسعه آینده و بهبود تربیت نسل‌های آینده خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها