يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۰۷۵۴
زمان انتشار: ۰۹:۵۷     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
عادل آذر، مشاور رئیس جمهور و رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، عادل آذر، رئیس پیشین دیوان محاسبات کشور و مرکز آمار ایران، در بیمارستان خاتم‌الانبیا درگذشت.

پیگیری ها بیانگر این است که عادل آذر تحت عمل جراحی ستون فقرات قرار گرفته بود که دچار ایست قلبی شد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور سال گذشته با صدور حکمی، « عادل آذر» را به سمت مشاور رئیس جمهور و رئیس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی منصوب کرده بود.

عادل آذر متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش‌آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود و سابقه نمایندگی مجلس شورای اسلامی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور را در کارنامه اجرایی و مدیریتی خود داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها