أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۸۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
معاون وزیر راه:
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: انجام پروازهای اربعین برای ما از عملیات پروازهای حج مهمتر است و وظیفه ما خدمت رسانی به زائران اربعین است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، کاپیتان محمد محمدی بخش در مراسم تقدیر از دست اندرکاران عملیات پروازهای حج اظهار کرد: عملیات حج با موفقیت انجام شد و حدود ۴۰ هزار حاجی به سرزمین وحی رفتند و برگشتند.

وی افزود: وزیر راه و شهرسازی بر اکرام و احترام و انجام به موقع پروازها تأکید کرده بود که سبب شد همه دست اندرکاران عملیات حج اعم از مجموعه وزارت راه، سازمان حج، وزارت خارجه، مجموعه نظامی و انتظامی و امنیتی و … همکاری کردند.

معاون وزیر راه بیان کرد: عملیات حج در شرایط سختی انجام شد و در انجام آن ابهام داشتیم، اما اطلاعاتی که داریم نشان می‌دهد خیلی‌ها از آبرو، دانش و تخصص خود خود مایه گذاشتند.

وی خاطرنشان کرد: دست اندرکاران صنعت هوانوردی در اوج تحریم‌های ظالمانه پروازهای حج را با موفقیت انجام دادند.

وی یادآور شد: همزمانی اتمام عملیات حج با آغاز محرم این پیام را دارد که عملیات پروازهای اربعین که از حج برای شیعه مهمتر است و تمام رسانه‌های غربی دو هفته بزرگترین اجتماع انسانی را سانسور می‌کنند، با قوت بیشتری انجام دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها