أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۰۹۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۱۰ مرداد ۱۴۰۱
پست خداحافظی مهاجم ازبک تیم فوتبال پرسپولیس موجب شد تا نام سه تیم به عنوان مقصد بعد وی در رسانه‌ها منتشر شود.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، شیرزود تمیروف که  در اواسط فصل بیست و یکم فوتبال ایران به تیم پرسپولیس تهران پیوسته بود نتوانست عملکرد چشمگیری داشته باشد و تنها موفق به ثبت یک گل به نام خود شد. این بازیکن با وجود قرارداد با سرخپوشان با انتشار پستی از هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خداحافظی کرد.

پس از خداحافظی این مهاجم گمانه‌زنی در خصوص مقصد بعدی وی شروع شد. تمیروف ابتدا صفحه باشگاه استقلال و مربیان این تیم را فالو کرد  اما با توجه به ترافیک خط حمله استقلال و حضور پنج مهاجم تراز اول در این تیم حضور مهاجم ازبک در استقلال منتفی است.

اکنون خبر می‌رسد که باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران و نساجی مازندران خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن هستند. تمیروف در روزهای آینده به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت تا رضایتنامه خود را دریافت کند.

تمیروف و عزیز بیک اومانوف ۲ بازیکن ازبکستانی لیگ برتر فوتبال ایران هستند که در نیم فصل به جمع سرخابی‌ها اضافه شدند. البته عملکرد این ۲ بازیکن چشمگیر نبود و آمانوف نیز نه تنها گلی را به ثمر نرساند بلکه با از دست دادن پنالتی در برابر نساجی، دست استقلال را از جام حذفی فوتبال ایران کوتاه کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها