أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۱۲۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۱۱ مرداد ۱۴۰۱
سجادی با چهره‌ای برافروخته در مراسم تاریخ شفاهی ورزش
وزیر ورزش و جوانان با چهره ای برافروخته و دمغ در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران حضور پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، اتفاق ویژه امروز در حوزه مدیریت ورزش به حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در مجلس شورای اسلامی برمی‌گشت. سجادی با حضور در مجلس برای پاسخ دادن به یک پرسش پای تریبون رفت اما نتوانست نمایندگان را راضی کند.

این پرسش که به سوالی درباره یک قانون اختصاص داشت، با پاسخ طولانی وزیر ورزش و جوانان همراه شد اما در نهایت نمایندگان مجلس راضی نشدند به سجادی کارت زرد دادند.

نمایندگان در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه  11 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی سوال احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد، بن و سامان و تعدادی دیگر از نمایندگان از حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، پس از عدم اقناع نماینده مذکور، از پاسخ‌ های وزیر با 112 رأی موافق، 120 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 243 نماینده حاضر در جلسه از توضیحات وزیر قانع نشدند.

سجادی که صبح امروز به مجلس شورای اسلامی رفته بود، بعد از دریافت کارت زرد از نمایندگان به آکادمی ملی المپیک رفت تا در مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش کشور حضور داشته باشد.

سجادی در حالی به این مراسم رفت که از چهره اش می‌شد ناراحتی او را به طور کامل متوجه شد. وزیر ورزش که از دریافت کارت زرد از نمایندگان دلخور بود، نتوانست جلوی ناراحتی خود را در مراسم آکادمی المپیک بگیرد و این مساله از دید حاضران دور نماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها