يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۲۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
سرمربی لورکوزن بیخیال سردار آزمون نمی‌شود(عکس)

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از"ورزش سه" بعد از حذف زودهنگام از دی‌اف‌بی پوکال، جراردو سیوانه به هیچ عنوان نمی‌خواهد یک ناکامی دیگر در در شروع فصل جدید تجربه کند. بازی با بورسیا دورتموند در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک، افتتاحیه بوندسلیگا برای لورکوزن خواهد بود. تیمی که سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران را در ترکیب خودش دارد و امیدوار است در فصل جدید با این ستاره سابق زنیت دست به کارهای بزرگی بزند.
سردار که در بازی برابر الورسبرگ در پاس گل دبل کرده بود، در بین دو نیمه تعویض شد تا از سوی هواداران شیرها، سیوانه، سرمربی سوییسی باشگاه انتقادات زیادی را متحمل شود.
هرچند همان چهل و پنج دقیقه بازی برای سردار آزمون کافی بود تا بالاترین نمره را در بین بازیکنان لورکوزن دریافت کند، اما حذف در اولین جام فصل جدید به مذاق این ستاره ایرانی هم خوش نیامده و امیدوار است با تکرار نمایشی درخشان برابر دورتموند، این بار زمینه‌ساز برتری تیمش باشد.
تصاویر منتشر‌شده از تمرینات بایر لورکوزن در صفحه توییتر این باشگاه نمایانگر این موضوع است که سیوانه روی سردار آزمون برای عبور از سد دورتموندی‌ها حساب ویژه‌ای باز کرده است. باید دید سرمربی 43 ساله لورکوزن که در بازی قبل به سردار پشت سر پاتریک شیک بازی داده بود، برای تقابل دشوار شنبه شب برابر زنبورها، چه پستی را برای مهاجم پرامیدش در نظر می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها