يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۵۰۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
برای حاشیه‌سازی علیه مربی کروات، حتی لازم نیست خود او در ایران باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، آیا دراگان اسکوچیچ در جام‌جهانی قطر روی نیمکت تیم ملی خواهد نشست؟ هنوز هیچ‌کس جواب این سؤال را نمی‌داند و پارادوکس اخراج و ابقای او هم موضوع را گیج‌کننده‌تر کرده است. آخرین خبر این است که هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مربی کروات را ابقا کرده، اما همه می‌دانند که انتخابات روز هشتم شهریور فدراسیون تعیین‌کننده خواهد بود و شاید همه‌چیز را دگرگون کند. این اما تنها مشکل اسکوچیچ نیست. او هر لحظه، هر ساعت به شکلی در کانون حواشی جدید قرار می‌گیرد؛ حاشیه‌هایی که گویا اصلا ربطی به کنش‌های خود این مربی هم ندارند و هر لحظه ممکن است به شکلی دامانش را بگیرد. فارغ از اینکه دراگان سزاوار حضور در جام‌جهانی هست یا نه، به‌نظر می‌رسد اراده‌ای محکم کمر به حذف او بسته و قرار هم نیست به همین راحتی کوتاه بیاید.

 

   داستان یک مصاحبه جعلی

در طول تعطیلات چند روزه کشور، ناگهان مصاحبه‌ای عجیب و جعلی از دراگان اسکوچیچ منتشر شد که آتش خشم هواداران پرسپولیس را علیه او برانگیخت. در این نقل قول که مبنای درست و دقیقی نداشت و اساسا کسی هم نفهمید نخستین بار در کدام رسانه منتشر شد، از قول مربی کروات نوشتند: «اصلا برانکو کی هست که نظراتش برای من مهم باشد؟» ایوانکوویچ ازجمله کسانی بوده که در این مدت بارها از هموطن خود حمایت کرده، اما در آخرین مصاحبه‌اش گفته بود اسکوچیچ تصور می‌کند او قصد حضور در تیم ملی را دارد و به همین دلیل اخیرا جواب تلفن‌هایش را نمی‌دهد. گویا پس از آن بوده که به ذهن شایعه‌سازان خطور کرده این نقل قول تند را از زبان اسکو مطرح کنند و به او ضربه بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها