کد خبر: ۵۱۱۵۵۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۹     ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
وزیر کشور:
وزیر کشور گفت: امسال برای تسهیل در سفر زائران اربعین علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، مرزهای باشماق و تمرچین در آذربایجان غربی نیز بازگشایی می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احمد وحیدی پیش از ظهر امروز در بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از امروز و در آستانه اربعین حسینی برای ارزیابی و بررسی تمهیدات لازم برای رفت و آمد آسان‌تر زائران بیشتر به مرزهای کشور سفر خواهیم کرد.

وی افزود: در مرز شلمچه موکب‌ها و تأمین آب و برق، همچنین امکانات بهداشتی و درمانی به شیوه مناسب و قابل قبولی استقرار یافته است.

وحیدی با اشاره به هماهنگی‌های مرزی و امنیتی با طرف عراقی افزود: مسئولان کشور عراق اعلام کردند؛ از بیستم محرم به صورت کامل آماده پذیرش زائران ایرانی هستند.

وزیر کشور گفت: امسال برای تسهیل در سفر زائران علاوه بر مرزهای، شلمچه، چذابه، مهران و خسروی، مرزهای باشماق و تمرچین در آذربایجان غربی نیز بازگشایی می‌شود.

وی بیان کرد: داشتن گذرنامه معتبر برای سفر اربعین الزامی است و با توجه به تعداد زائران از مردم می‌خواهیم سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند و بلافاصله پس از زیارت به کشور بازگردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها