يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۸۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
بدون شک گلاره ناظمی یکی از پُرافتخارترین داوران ایران در عرصه بین المللی است که در آخرین ابلاغ توسط AFC برای قضاوت در مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا دعوت شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از “ورزش سه”، چندی پیش خبر دعوت AFC از داوران ایرانی برای قضاوت در مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا رسانه‌ای شد.

گلاره ناظمی، زری فتحی و ابراهیم محرابی افشار ۳ داور بین المللی فوتسال برای قضاوت در مرحله نهایی این مسابقات از سوی AFC ابلاغ دریافت کردند تا بار دیگر شاهد قضاوت داوران زن ایرانی در مسابقات برون مرزی برای مردان باشیم.

اما درست چند روز پس از این خبر، گلاره ناظمی داور پُرافتخار ایرانی که مسئول برگزاری لیگ برتر فوتبال زنان ایران نیز هست در تمرین دچار آسیب شد تا حضور او در مسابقات آسیایی در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

ناظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار “ورزش سه” ضمن تأئید این خبر در خصوص وضعیت عمومی خود گفت: بعد از پیچ خوردن پایم در تمرین، نازک نی پای راستم دچار ترک شد و با تجویز دکتر باید حدود ۴ هفته پای راستم در گچ بماند، بعد از آن دوران فیزیوتراپی را خواهم گذراند و امیدوارم که مسابقات جام ملت‌های مردان آسیا را از دست ندهم.

گفتنی است مرحله نهایی جام ملت‌های مردان آسیا به میزبانی کشور کویت و با حضور ایران از ۲۵ مهرماه آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها