أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۱۹۳۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
نماینده مردم ارومیه در مجلس با اشاره به بودجه‌هایی که اخیراً به طرح های احیای دریاچه ارومیه تخصیص یافته است، بیان داشت: در این راستا، دو بودجه ٨٠ و ۲۵۰ میلیارد تومانی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی درباره تلاش دولت سیزدهم برای احیای دریاچه ارومیه اظهار داشت: وزیر نیرو چند وقت اخیر به همراه تیم خود از سد کانی سیب و تونل انتقال آب به دریاچه بازدید کرد. آن ها ضمن بازدید از طرح های احیای دریاچه ارومیه، با مسئولان و کارشناسان این پروژه ها نیز گفت‌وگو داشتند.

وی افزود: آقای محرابیان اشاره کرد که باید طرح های احیای دریاچه ارومیه را در هیئت دولت مطرح کند و اخیراً هم در رسانه ها مطرح شد که قرار است تصمیمات خوبی اتخاذ شود. 

حجت‌الاسلام ذاکر با اشاره به بودجه‌هایی که اخیراً به طرح‌های احیای دریاچه ارومیه تخصیص یافته است، بیان داشت: در این راستا، دو بودجه ٨٠ و ۲۵۰ میلیارد تومانی پرداخت شده و یا در حال پرداخت است. این‌ موارد نشانه‌های اقدامات دولت برای پیشبرد طرح‌های احیای دریاچه ارومیه است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تاکید کرد: اگر بتوانیم با تخصیص منابع سرعت عمل افراد مشغول در پروژه های احیای دریاچه ارومیه را افزایش دهیم حتماً در کمترین زمان موفق خواهیم شد تا دریاچه ارومیه را در دست نگه داریم و امیدی است برای احیای آن.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها