أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۲۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: قرار نیست این شورا مصوبه‌ای در زمینه مذاکرات داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در خصوص نشست مشترک امروز ( چهارشنبه 26 مرداد) مجلس با مقامات و مسئولان دخیل در موضوع مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: مجلس قانون و مصوبه‌ای تحت قانون اقدام راهبردی دارد که خیلی در تقویت توان مذاکراتی جمهوری اسلامی ایران با توجه به پشتوانه فنی که فراهم کرد، داشته است.

وی گفت: در این قانون وظیفه‌ای برای دو کمیسیون تخصصی خود یعنی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و انرژی ترسیم کرده است که در صورت توافق، گزارش اقدامات انجام گرفته به مجلس داده می‌شود.

شمخانی افزود: در طول مذاکرات رایزنی‌ها و تبادل اطلاعات به شکل برگزاری جلسات، شفاهی یا حتی مکتوب با کمیسیون‌ها و صحن مجلس صورت گرفته است، امروز هم برای اولین بار نشستی به صورت غیرعلنی برگزار شد که به نظر جلسه خیلی خوبی بود. 

دبیر شورای عالی امنیت ملی تشریح کرد: شورای عالی امنیت ملی قرار نیست مصوبه‌ای در این زمینه داشته باشد، این شورا توافق را بررسی و آن را باید به تصویب خود برساند، سپس گزارش به مجلس می‌آید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها