يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۲۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۸     ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
اسماعیلی خبر داد؛
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با اشاره به فعالیت حدود ۱۷ هزار فعال رسانه ای در کشور، گفت: رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه سفر استانی خود به استان گلستان پس از حضور در نماز جمعه گرگان در جمع خبرنگاران در خصوص بسته‌های حمایتی دولت مردمی از اهالی رسانه گفت: سایر خبرنگارانی که تاکنون مشمول دریافت این بسته اینترنت نشده اند با تکمیل مدارک می‌توانند از این فرصت بهره مند شوند، همچنین عضویت اختیاری در سامانه رسانه‌های کشور به منظور تسهیل امور حمایتی چون اعطای اینترنت، هنرکارت، وام، تسهیلات، بیمه تأمین اجتماعی و بیمه تکمیلی انجام خواهد شد.

وی به حمایت وزارت صمت از خبرنگاران اشاره کرد و افزود: پرداخت وام خرید کالا از طریق کارت اعتباری یکی از این حمایت‌ها است که در آن تسهیلات با نرخ سود ۱۸ درصد و پنج درصد تخفیف قیمت کالا به همه خبرنگاران تعلق خواهد گرفت.

اسماعیلی گفت: رایزنی با وزارت راه و شهرسازی برای واگذاری حدود ۱۴ هزار مسکن به خبرنگاران آغاز شده است و فعالان رسانه‌ای می‌توانند با عضویت در سامانه جامع رسانه‌های کشور از این خدمات بهره مند شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها